Зарядка
Від звичайних 220V/6A, шо живуть в розетці, Електрояг з 0 до 100% буде заряджатись півтори доби.
Чи це довго?
Так. Мало би бути в рази швидше, що в принципі конструктивно закладено і реалізується - просто я ще не зрозумів як саме, хоча кабель для “в рази швидше” у мене є, тре лише розібратись.
Чи напряже це мене при щоденному використанні?
Ні. Прості розрахунки кажуть, що заряд через ніч, гарантує денний пробіг в 150-170 км. Але ж сам акумулятор дозволяє постійно тримати запас достатній для 470 км пробігу. Запасу в 150 км мені цілком вистачає на день, особливо, коли є впевненість, шо я не зупинюсь посеред дороги - бо після 150 лишається ще 300.
Дуже швидко приходить розуміння, що літати в форматі “газ в підлогу” можна, но дорого. Враховуючи, шо цей простий принцип поширюється і на машини з ДВЗ - нічого нового я для себе не відкрив.
Тому, що можна повний бак виюзати в спокійному режимі при розході в 8л/100км, а можна дати під хвіст, на всі коні під капотом, і отримати 25л/100км.
На електричці - точно так само.
Однак одна є дуже важлива різниця - ви можете настроїти Електрояг так, шо буде і приємно, і голову в підголовник втискати при розгоні - і електрику буде економити. І не ви будете за цим слідкувати - а він сам.
Приміром, я собі такий варіант знайшов - це коли режим ЕКО, а рекуперація на мінімум і дозволено їхати накатом.
І фінальне на нині...
Неймовірна легкість буття
Коли ви сідаєте в салон з ТАКИМИ кріслами, виконаними зі шкіри ТАКОЇ якості, а перед собою бачите дашборд здорової людини, у якому гармонійно поєднуються тач-панелі і всілякі крутилки, які допомагають вам не відриваючись від дороги настроїти собі комфортні параметри температури, чи звуку,
Коли ви бачите це дерево і цей затишок прекрасного британського кабінету, який трохи підрихтували сучасні дизайнери, аби він не був таким, як Вестмінстер, а був таким як Мілленіум Дом, а також для того, щоб бажання сісти у цей салон цієї машини було вашим щоденним “ікіґай” (погугліть слово).
Ви починаєте розуміти, що є електромобілі і електромобілі. І між ними безмежна прірва.
А це складніше, ніж схрестити айпед з колесами, містере Маск.