Машина, яка насправді - тропічний пляж.
З того що я знаю про людей, велика їх частина, з певного віку свого життя, декларують, що хотіли б мати достобіса грошей виключно з метою нічого особливо не робити і лежати на тропічному пляжі.
Тропічний пляж при цьому чітко повинен мати характеристики віддаленості від цивілізації – тобто всякі там бунґало з тростини, білий пісок, пальми, дресс-код: запрані до витертості шорти і заношені шкіряні сандали, проста і смачна їжа, проста і смачна випивка та спостерігання заходу сонця в шезлонгу на терасі.
Але, що характерно для цих людей, там повинен працювати сотовий зв'язок (який вони потім демонстративно вимикають), там має бути вай-фай, швидкий інтернет і безготівковий розрахунок у будь-якому місці, бажано ApplePay.
Іншими словами люди, з одного боку люблять щоб був простий кайф, але з іншого – щоб всі цивілізаційні фішечки були на місці.
В принципі, я неодноразово бачив такі місця в рекламі тропічних курортів. Але ніколи не бачив таких машин. Дотепер. І абсолютно точно, не очікував знайти таку там, де знайшов.
Перший погляд на Lexus RC 200t F-Sport бере ваше обличчя в ніжні руки - і розтягає його в широченну посмішку. Ну, от як коли ви бачите вперше оте узбережжя з кораловим піском і бірюзовою водою після холодного грудневого Києва і двадцятигодинного перельоту.
Ця машина, абсолютно підсвідомо, викликає у вас виділення значних доз серотоніну, дофаміну і ендорфінів, виключно своїм зовнішнім виглядом. Особливо, якщо вона помаранчевого кольору. Бонусом до цього факт, що цей же ефект вона справляє й на всіх довкола, тож якщо ви їдете на RC, то вас не тільки усі люблять, а й дуже люблять, бо ви ж піднімаєте усім настрій і додаєте суворій реальності радості та яскравих барв.
RC- красива і гармонійна, але це краса не Lambо Huracan чи Lycan Hypersport, які приваблюють красою нестримного рейву на острові Ібіца. Ні, це - краса класичного купе 2+2, краса Моніки Белуччі. Хай навіть і з певними хай-тековими нотами у дизайні.
Але в цієї класичної краси - кожна лінія кузова продумана інженерами з Lexus, а кожен виступ чи вигин має своє, дуже суттєве, значення в аеродинаміці. І, повірте, коли мова йде про Lexus– це не просто слова. Ці хлопці в своїй увазі до деталей конкурують з Макларен.
А сідаючи в RC, ви потрапляєте в дивовижне поєднання простоти, зручності і технологій.
Салон спортивний, але не занадто. Крісла тримають вас своїми ковшами жорстко, але не занадто. Ви можете мати всю доступну телеметрію, включно з показниками тиску турбіни - але це не обов’язково. Бо, якщо щось піде не так, як, приміром, показники тиску в шинах - RC вас повідомить тут же. Сам.
І це відчуття посилюється коли ви натискаєте кнопку «START» і втикаєте Drive.
Бо тут приходить магія «спортивного купе». Ця машина повільніша в 0-100 від аналогічного за технічними показниками седану IS, але, повірте, вас це аніскільки не обходить.
Вас у RC200t взагалі нічого не обходить. Ані нерівності дороги, ані жорсткість крісла, ані відсутність місця ззаду. Ви – на березі блакитного моря. І всі вам заздрять.
Це купе, маючи дволітровий бензиновий турбак, ухитряється при цьому басовито гарчати та створювати враження спортивного прискорення. Звісно ж, за умови, що ви перемкнете відповідний перемикач у потрібне положення.
RC 200t буде давати вам навантаження на кермо, від якого у вас може створитись враження, що ви керуєте спорткаром. RC буде дивувати вас гальмами, які на початках можуть здатись надто м’якими, але потім ви розумієте, що ні. Підвіска буде чітко відпрацьовувати повороти, але переїжджаючи через «лежачий поліцейський» ви можете його й не помітити – і це на початках з біса вражає, доки не звикнете, що, виявляється, таке буває.
Ідеальне купе для відпочинку - ось що таке цей RC. Для класного, пухнастого драйву, який приносить задоволення, але не приносить дискомфорту. Не пробуйте на ньому дріфтити, сказав би я, але ви ж і так не будете. Бо навіщо?
RC 200t створений не для такого. Він створений дарувати радість. Виглядом, салоном, комфортом, керованістю, та всім, зрештою – бо я не найшов у ньому жодного елементу, який її відмовляється дарувати.
За час, що я мав задоволення на ньому їздити, RC зумів принести мені тропічне сонце навіть під проливним дощем з грозою і блискавками. Він своєю помаранчевістю приніс купу позитиву людям, які бачили мене, вилізаючого з RCу, цільово для цього вбраних, помаранчевих шортах.
Він зачарував моїх дітей так, що вони були згідні, підтягаючи коліна під шию, сидіти ззаду на отих символічних +2 сидіннях, аби тільки їхати в садок (і з садка) на «помаранчевій машині».
А музику в RC робив Марк Левінсон і коментарі тут зайві.
Я не дуже фанат купе - більше по GT, але Lexus RC 200 здатний створити оту атмосферу «проїзду по околицях Лаґо ді Комо», коли вам нікуди поспішати, бо життя прекрасне.
А той факт, що у вашого авто спортивний родовід і відповідні можливості – цілком не означає, що ви мусите щось комусь доводити витисканням акселератора.
RC 200t F-Sport прекрасний і смачний як зрілий сіцілійський апельсин. І він здатний робити вас усміхненими, щасливими, легкими і натхненними щодня, зранку до вечора. Коли ви це розумієте - ви не хочете з нього виходити. І вигадуєте потім причини для постійних поїздок, куди завгодно - аби тільки їхати.
Але – хіба ж не для цього створені автомобілі?