1 457546e8n879 8906shot 1Популярність = визнання.

Згадав я за цю машину під недавні президентські вибори, бо вона майже ровесниця нашої Незалежності і посади Президента.
Як ви всі знаєте, Незалежність проголосили в 1991 році. Але те, що було потім - ну десь до 1996 - запам’яталося бурхливим бардаком, дефіцитом і мільйонами купонів. Якось нічого приємного і не згадати. Ну, оце хіба крім “Мертвого Півня”.
 
Але коли ввели гривню, а це сталось в 1996 році, і я побачив в Мюнхенському обміннику курс гривні до дойчмарки (так, тоді ще були ДМ) як ОДИН ДО ОДНОГО - от саме тоді я вперше відчув, що, ми держава! Бо після всіх цих купонів і купоно-карбованців, не Декларація Незалежності, а саме Гривня стала для мене символом Незалежності. Ну і ще Гривня була дуже красива і Володимир там був у короні, а не в шапці, як потім.
2 57774909 2190637470983718 7879184810944495616 o
Ланос у Європі
 
На цьому настрої я й вирішив розказати вам про машину, яка прийшла в той тяжкий час і фактично стала “народним автомобілем” для українців.
Вона вперше з’явилася на Женевському салоні в 1997 і була повністю власною розробкою своєї компанії - на відміну від ліцензійних попередників. Кузов спроектував - увага! - Джорджетто Джуджаро (Italdesign). А двигун, хоча і опелівського походження, доводився в Porsche. Ходова ж доводилась в Англії у Вортінґу.
 
Вона точно не найшвидша і найгарніша машина у світі, але саме вона є для мене символом нашої Незалежності - як Гривня.
Бо ця машина самостійно вигнала з наших доріг практично весь гнилий і ненависний совок - ВАЗи, Волги, Москвичі - та інші чудеса імперського автошроту.
Ця машина стала справжнім народним автомобілем - фактично його синонімом в Україні. Ніякий Chevrolet Aveo, чи ЗАЗ Forza, чи Dacia Logan ніколи не зрівняється з нею ані зараз, ані коли-небудь у майбутньому.
3 58745153 2190639487650183 5930666875846393856 o
Лінії італійського дизайну
 
Вона й досі на наших дорогах - з девяностих - вона їздить, вона возить людей і навіть українське виробництво її не зіпсувало.
Знаєте, коли я чую зневажливо забарвлені слова - “та це ж Ланос” - мене це дратує. Машина, яка прожила - і продовжує проживати - таке довге і славне життя, хай навіть не хапаючи зорі з небес за швидкістю чи комфортом - але возила дупи кількох поколінь українців (а декотрі українці були запроектовані на задньому сидінні цього автомобіля), така машина заслуговує на повагу.
 
Панове, ПОВАЖАЙТЕ Ланос на дорозі
 
Веселих Свят