1 87959544ensh9ot 1Коли рептилоїди працюють над помилками.

Спершу - коротка передісторія, яку світові уряди від вас приховують...

У 2011 році на планету Земля прилетіли Рептилоїди.
Вони не дуже добре віддупляли шо тут робити - позаяк рівень нашої цивілізації був … невідповідним, тож вони зробили те, шо роблять всі у фрустрації - вони пішли в паб.

І першим же чуваком, якого вони зустріли в пабі - був Ілон Рів Маск, який виявився з біса милим співрозмовником. Рептилоїди ̶д̶у̶н̶у̶л̶и̶ ̶з̶ ̶н̶и̶м̶ ̶п̶а̶р̶у̶ ̶к̶о̶с̶я̶к̶і̶в̶, обговорили стратегію розвитку і розказали свою першу ідею - зробити найкращу в світі машину. Якій не буде конкурентів ніяких і ніколи. Ілон вник, подумав і сказав - о, тєма! І чуваки взялись до діла.

Оскільки ніхто - ні рептилоїди, ні Ілон - дупля не відбивали шо таке “найкраща в світі машина” - вони вирішили вдатись до традиційного методу - збору і аналізу експертних думок. Внаслідок чого було отримано дані , та сформульоване приблизне технічне завдання, яке складалось з подекуди взаємовиключних постулатів:

  1. Машина має бути швидка як вітер і розганятись до 100 менш, ніж за 4 секунди
  2. Там має бути три (!) ряди крісел, шоб можна було посадити багато дітей
  3. А ще два багажники шоб влізало купа шмоток і чотири підстаканники спереду
  4. І щоб такий великий екран, шоб дивитися кіно і ващє
  5. І шоб її не треба було ніколи заправляти
  6. І звісно - у неї має бути 4 колеса, кермо, двері, вікна, кузов

2 59337343 2205191029528362 2227617623095377920 n
Tesla Model S 2012

Логічність поєднання вимог нікого не обходила, тож у 2012 році на світ з’явилась Tesla Model S. Яка відповідала всім технічним вимогам. Технічно.
Їздив я на ній… На жаль.

Ви мабуть читали багато моєї іронії з приводу Тесли… Мабуть навіть більше ніж заслуговували прочитати… Вибачте.

Але, це просто дивовижно - як може зіпсути враження про машину сирий квазіпрототип, до якого у комплекті ідуть пафос власників, пиха і зверхність дилера, і ставлення до потенційного покупця, як до жебрака, якому подають милостиню….

3 59425865 2205204622860336 4113907065531924480 o
Ірландський дуб і красива фотка

Ближче до суті? Ок.

Незважаючи на гарні фотки, деталізація інтер’єру в реалі була жахливої якості. Навіть дорогі породи дерев (я тестував з ірландським дубом на панелі) не рятували ситуації. Криві строчки на шкірі, яка сама була ніби вкрадена з бюджетної тачки за $10к, незрозумілий провал між передніми сидіннями - а довершувала все люта недолугість меню, втіленого на отому центральному великому планшеті. Люта недолугість - це коли, шоб знайти потрібний вам пункт, треба було зупинятись на дорозі та вдумливо колупатись в меню, хвилин десять. Інтуітивно? Нє, не чули.

На додаток - тачка їхала з біса нелогічно. Маючи по факту розгін до сотки нижче трьох секунд - а я тестив задній привід - вона настільки люто врубала рекуперацію при спробі відпустити акселератор, що граючи акселератором в повороті ви майже гарантовано були б замотані навколо кількох сосен.

І все б нічого, тіпа “пєрвий блін комом”, але, знаєте, при вартості в $120 тисяч - так бути не повинно. І це я ще не сказав, що не було обдуву дупи холодним повітрям, що є взагалі для цивілізованої машини недопустимим. Реально претензій було багато.

Тож много років я стібав цю тачку, як зразок недолугості, нелогічності, набору безглуздих фіч і тому подібне - я виставляв її як еталон антиергономіки і безглуздя.

Аж доки одного дня один мій товариш не привів мене до тями, довівши до мого відома, що поки мої стереотипи розквітали - рептилоїди робили домашнє завдання з виправлення помилок.

І вони, чорт забирай, виконали його на відмінно…

4 59285385 2205230092857789 3150894630908723200 n
Tesla Model S 2019 P100D

Насамперед вони прибрали цей дебільний чорний овал спереду і зробили машині іронічний вираз обличчя - який їй невимовно пасує.

Вони розстріляли всіх тих партачів, хто робив салон, і набрали перферціоністів, яких -я так думаю - вигнали з Сумітомо за надлишковий перфекціонізм. Навіть я не знайшов до чого достібатись.

Натомість - я знайшов фантастичне поєднаття шкіри, карбону і алькантари. Зручне, м’яке і таке, якби то була не Тесла, а шось зовсім інше і втричі дорожче.

А ще коли їдеш - на дисплеї спереду бачиш зображення машин довкола тебе з радару (ага, тут є радар) - і ти розумієш, на якого рівня апараті ти їдеш. Так що це не факт, шо я розумніший, за цю машину

Як приклад - Тесла Модел S здатна на повному автопілоті їхати по трасі, а коли спереду тупняк, наздогнати , загальмувати, почекати, об’їхати його і втулити газу далі. САМОСТІЙНО.

Що найдивніше - тепер рекуперацію можна виставити на мінімум, але я так не робив - бо чомусь на максимумі вона взагалі перестала напрягати. Вона на максимумі напрягає навіть в Ягуарі, але тут - ні.

І ще - основне. Вона міняється. Вона постійно бляха міняється. Поки ви спите - вона вдосконалюється, апдейтиться, і ми ніхріна не знаємо як і для чого. Машина, яка у вас через півроку - це не та машина, яку ви купили. Ми звикли до цього в айфонах, ми звикли до цього в МакБуках, але ми не звикли до цього в машині... Це одночасно круто і стрьомно. Я ще не придумав як до цього ставитись.

1 59410318 2205240206190111 4899678569355018240 o
Model S 2019

Тесла - це таки кіберпанк.

А ще - це гібрид дворецького, няні і секретарки. Це тачка яка думає за тебе. Це тачка, яка запамятовує, приміром, шо в цьому місці була яма тиждень тому - і сама піднімає підвіску, це тачка, яка з твого айфонного календаря витягає графік зустрічей і будує маршрути шоб доїхати без заторів, це тачка, яка коли ти тільки підійшов і нічого не натис - уже завелась. Вона вміє сама паркуватись, а скоро - я впевнений - буде сама їздити прокладеним маршрутом.

Мати таку - це повна довіра до машини. Я поки до такого не доріс

А може у мене просто немає 120 тисяч?
І на додаток. З того, що я зрозумів про Тесла - якщо ви хоч раз її купите, більше ви не зміните її ні на що.