Існує чимало міфів щодо того, наскільки важко розпочати свій бізнес в Україні та у Львові зокрема. Насправді це цілком можливо для кожного, і справа не у значному стартовому капіталі. Варто шукати ідею, яку потребує ринок, а також створити дієвий бізнес-план.
У першу чергу важливо мати знання та інструменти, які необхідні для запуску власного ефективного проекту. Створюючи свою справу, думайте не лише про те, з чого її почати, а і як її розвивати. Потрібна стратегія розвитку на декілька років вперед. Для цього доведеться прорахувати можливі доходи й витрати, прибуток і обороти. Щоб ваш бізнес був максимально успішним, дотримуйтесь системності та ідеї, яка зможе зацікавити клієнтів і принести їм користь.
Володимир Клюс, співвласник бренду “Родинна щедрість”:
“Якщо ви хочете стати підприємцем, то вартує тільки почати. У кожного з нас є сумніви щодо того, чи треба щось робити й на щось зважуватися. Потрібно позбутися їх і сказати собі: “Я хочу, я зможу і я це зроблю!”.
Звісно, від зародження ідеї до її втілення потрібен час, довелося зіштовхнутися з різними нюансами. Перш за все, це визначитися з назвою. Далі нас чекав документальний процес, потрібно було зареєструвати свою торгову марку. Люди завжди бояться брати нове. Тому ми докладали багато зусиль, щоб показати, що ми присутні на ринку й наша продукція дійсно якісна й варта уваги.”
Олег Олійник, підприємець ринку “Шувар”:
“До того, як почати свій бізнес, я 8 років працював у ресторанній сфері. Починав із роботи офіціанта, потім став барменом, а далі — директором ресторану. Як я почав свою справу? Це була пропозиція брата. Хотілося допомогти йому в розвитку бізнесу, відкривши магазин на ринку “Шувар”. Абсолютно не жалкую, це було правильне рішення.
Щоб почати свою справу, потрібні вільні площі. Якщо дізнаєтеся, що на ринку “Шувар” є вільна площа, то варто брати її в аренду. Також важливо, щоб продукція була перспективною, вигідною для продажу. Поцікавтеся, наскільки вона доступна на ринку. Важливо відразу добре себе зарекомендувати, пропонувати хороші — дуже якісні продукти. Слідкуйте, щоб вони були правильно упаковані, правильно рекомендуйте їх. Питайте у своїх клієнтів, що саме їм потрібно, і робіть висновки щодо того, яка й кому підходить продукція.
Вже протягом року у нас працює магазин, але ми захотіли розширюватися. Для цього вирішили орендувати приміщення під 2 магазини та кафе у новому торговому павільйоні HoReCa Centre.На мою думку, ринок “Шувар” зараз переходить на новий більш якісний рівень.
HoReCa Centre — це чудовий майданчик як для підприємців, так і для клієнтів. Я зовсім не вагався, коли погоджувався орендувати там приміщення. Це ж можна буде запропонувати набагато більше за своїх конкурентів (мереж супермаркетів, наприклад). Якщо ми хочемо крокувати в ногу з Європою, то завдяки таким проектам як HoReCa Centre нам це вдасться.”
Офіційне відкриття HoReCa Centre на гуртовому ринку «Шувар» відбудеться 17 листопада о 10.00 год.