Несправедлива критика або тролінг – біда сучасного бізнесу. Як вберегтися від стресу та роздратування, провокацій та наклепів і при цьому впевнено рухатися до мети?
5 простих способів від практика, бізнес-тренера з 23-х річним досвідом в переговорах та продажах – Людмили Калабухи.
«Я так люблю свою справу, так багато вчуся і працюю краще за всіх! Це відзначають як клієнти, так і керівництво. А колеги ніколи не скажуть доброго слова! Коли я пишу про свої успіхи в соцмережах, то знайомі і зовсім незнайомі люди пишуть мені таке, немов кидають брудом, проходячи мимо! Навіщо вони це роблять? За що це цькування? Хочеться звільнитися. Опускаються руки. Допоможіть! »
Вчора отримала такий лист. Я зовсім не здивована. Мене саму часто критикують за очі або в соціальних мережах: і така я, і сяка.
Я теж дивувалася: у мене ж такі результати, чому деякі люди ставляться до мене саме так?
Я багато над собою працювала, зробила висновки і зібрала 5 перевірених способів зберегти бойовий дух та гарантовано зіпсувати життя всім недоброзичливцям!
1. Спілкуйтеся лише з тими, хто вас надихає!
В одній книзі я якось прочитала: "Ніколи не слухайте поради тих, хто живе не так, як ви мрієте жити".
Ви звернули увагу, що нас активно вчать жити невдахи, саме вони і є найбільшими нашими критиканами?
Перегляньте своє оточення і спілкуйтеся тільки з позитивними, щирими, оптимістичними, успішними людьми. З такими, на орбіті яких хочеться і приємно знаходитися.
А щоб такі люди захотіли стати частиною вашого життя, вам самим треба стати такими, як вони!
Стати людиною, яка надихає інших! І ніяка несправедлива критика вам більше ніколи не буде псувати настрій і гальмувати ваше розвиток!
2. Не чекайте визнання від ваших колег!
Мене спочатку дивували люди, які вже відомі та успішні в сфері, в якій я тільки робила перші успіхи. Чому мене не потримати? Чому елементарно не поставити лайк під хорошим постом в соцмережах або в закритих групах? Я ж так добре працюю, я ж таку користь приношу людям, про мене такі відгуки? Невже шкода пару добрих слів публічно або в особистому спілкуванні?
А тепер я точно знаю, чому вони цього не робили!
Ви здивуєтеся, але багато хто з тих, які на сьогоднішній момент досягли більше вас у свої сфері, не підтримують вас, а часто і критикують вас на рівному місці тільки тому, що відчувають, як ви їм на п'яти наступаєте і дуже скоро можете зайняти їх місце.
3. Надихайтеся від критиканів і скандалістів!
Ще краще робіть свою справу, ще більше вчіться в правильних людей, ще краще виглядаєте, просто робіть їм це на зло!
Їх мета – вас здеморалізувати, а ви раз - і ще кращий проект зробили, тому що їх до вас нелюбов стала вашим зовнішнім мотиватором і двигуном.
За ваш кошт вони хочуть звернути на себе увагу! На все сказати "Не так!" і, таким чином, пропіаритися.
Якби ви не були яскравою особистістю з успішною історією, ніхто б вас не критикував, ви б взагалі нікому не були цікаві.
А так - стільки уваги, така честь! Прямо по кісточках розбирають, щоб довести, наскільки ви погані. Це ж визнання! Це справжнісінький піар! Зірки за нього гроші платять. А вам безкоштовно таке просування бренду! Подякуйте їм за це.
Багато про це я пишу на своєму блозі http://kalabukha.com.ua/
4. Пожалійте заздрісників!
Один мій друг і діловий партнер написав у соціальних мережах:
"Мене останнім часом все дратують, а коли я заспокоююся, то бачу, що дратують тільки деякі".
Друзі, ви здивуєтеся: мене не дратує ніхто!
Невдахам і заздрісникам просто не дає спати та жити ваш квітучий вигляд, скерованість на успіх, ваші далекосяжні плани та блискучі перспективи!
Ось вони критикують вас на рівному місці, так їм просто легше жити, так вони хоч якось виправдовують свою бездіяльність і небажання / невміння якісно працювати і правильно вибудовувати відносини з людьми.
Хтось вас образив? Пожалійте цю людину!
5. Самі нікого не критикуйте і не заздріть!
На це йде багато енергії, а з віком розумієш, що енергії у всіх нас є обмежена кількість, тому не витрачайте її на людей, які цього не заслуговують. Правда-правда! Перевірено!
Якщо ви не будете заздрити і пліткувати, ваші вигоди?
І репутація у вас буде бездоганна, і для всіх ви будете хорошою людиною, і для бізнесу це добре, і для карми.
Детально про те, як реагувати на тролів офлайн та онлайн написано в моїй книзі “Почніть говорити “НІ” – як упевнено відмовляти і викликати повагу” – продається в мережі книгарень “Є”.
Якщо хочете, з радістю вам надішлю особисто з автографом, напишіть мені milakalabukha@gmail.com
Отже, ці 5 простих перевірених способів дозволять вам завжди зберігати спокій, оптимізм, впевненість в собі, друзів, клієнтів і хороші заробітки, навіть якщо вас несправедливо критикують, ігнорують або тролять на рівному місці.