dorosh 0af2cСитуація, яка склалась навколо обговорення створення пішохідної зони вкрай обурила громадськість Львова. Річ у тім, що відповідна комісія, крім деяких її членів, не виявляє бажання дослухатись до думки громадських активістів.

Про це на своїй сторінці у Фейсбуціі повідомляє Ігор ЗІнкевич.

"м.Львів, вул. Дорошенка і створення пішохідної зони- ідея від комісії безпеки руху в ЛМР. Отже, все що стосується комісії безпеки руху і чи має вплив громада та депутати на рішення комісії, і хто приймає ці рішення. Та чи дослуховуються наша славна комісія до тих, хто живе в місті", - пише депутат, додаючи скрін коментаря Олега Шміда, директора Інституту просторового розвитку. У ньому чиновник заявляє, що питання транспортного руху не можна обговорювати на громадських слуханнях.

Олег Шмід також назвав думку громадськості тиском вулиці на ЛМР.

"Мале транспортне кільце буде працювати що з цим рішенням, що без нього. І моя думка: якщо ми вже ухвалили рішення на комісії, то я проти його скасовувати. Тому що це яскраво продемонстровує авторитетність комісії проти авторитету "громадських активістів". Питання транспортного руху не можна виносити на жодні обговорення! Не можна піддаватися тиску вулиці чи фейсбуку", - коментує ситуацію Олег Шмід.

30698439 1685720184814933 538309747518996480 n

Нагадаємо, вулицю Дорошенка хочуть зробити пішохідною зоною, що не дуже подобається автомобілістам, адже це призведе до транспортного колапсу у самому центрі міста.

"Минулого року міська комісія з безпеки дорожнього руху прийняла рішення щодо реорганізації дорожнього руху на пр. Свободи. Відповідно, буде закрито для руху приватного транспорту ділянку на пр. Свободи від вул. Беринди до вул. Банківської. Водії зможуть об’їжджати цю територію по вул. Гнатюка", - говорив тоді Костянтин Баранюк,  головний спеціаліст відділу паркування та організації дорожнього руху управління транспорту ЛМР