1 interneteot 1До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка скаржиться на якість послуг її провайдера.

"Хотілось би поскаржитись на якість послуг провайдера Лінком у Львові. Зв`язок поганої якості, кожні півроку пропадає й дуже важко отримати якісну тех.підтримку.

На гарячу лінію дозвонитись дуже важко, оператори наглі. Майстри не рахуються з вашим часом, домовитись на конкретну годину неможливо. Пропав нещодавно інтернет, не могла 2 тиждня домовитись з майстром (гроші завжди за інтернет плачу вперед), потім нарешті домовились, він прийшов, налаштував аби як роутер, не перевірив швидкість стяг 100 грн з мене й пішов.

Як він вже пішов  – то помітила, що інтернет працює з дуже низькою швидкістю. Часу їхати до них на офіс, скандалити не маю, так як працюю в тій годині, що й вони, на гарячу лінію звертатись немає сенсу.

Загалом просто кидають на гроші й не надають якісні послуги згідно договору. Обідно й хочеться не тільки перейти до іншого провайдера, але й провчити цю шахрайську контору за потрачені дарма час, гроші й нерви.", - пише жінка.