7552e3158cb13e0a2327b86410224531 LОнлайн-портал дозволить львів’янам вирішувати адміністративні, комунальні, медичні та освітні питання онлайн, а завдяки інтеграції на сайті Masterpass — сплачувати послуги в один клік. Про це повідомляють на сайті ЛМР.

Львівська міська рада та компанія Mastercard у рамках стратегічної співпраці анонсували запуск «Порталу мешканця Львова» — електронного кабінету містянина для персональної взаємодії з органами влади у вирішенні будь-яких адміністративних питань. Портал передбачатиме максимально розширений перелік послуг та сервісів, а завдяки інтеграції платформи цифрових гаманців Masterpass на порталі можливо буде здійснювати оплати онлайн в один клік.

«Портал мешканця Львова» об’єднає більше 250 послуг і сервісів, які дозволять зручно та швидко вирішувати адміністративні, комунальні й інші питання містянина в електронному режимі. Серед послуг, наприклад: реєстрація місця проживання, реєстрація фізичної особи підприємця, приватизація, присвоєння поштових адрес, видача довідок, надання дозволів, реєстрація декларацій тощо. Портал також передбачатиме можливість онлайн-звернень до посадовців та подальше відслідковування статусу електронних пропозицій і скарг. Буде значно спрощена реєстрація особистого кабінету, у тому числі через соціальні мережі, а також навігація на сайті.

Передумовою створення онлайн-порталу стало опитування серед жителів міста. Метою опитування було зрозуміти досвід взаємодії львів’ян із міською радою та місцевими органами, а також визначити найбільш затребувані серед мешканців функції для розвитку майбутнього порталу. Результати показали, що найбільше львів’яни хочуть отримувати адміністративні, медичні та освітні послуги онлайн. 

Водночас, як передає Варта 1, Ігор Зінкевич звернув увагу на недосконалість даної системи:

“Особисто мене бентежать інші речі. До прикладу, як це допоможе нам вирішувати проблему електронних черг у дитячих садках. Наразі, працюють неякісні програми і адміністратори не можуть перевірити, чи є помилки в інформації про дітей, чи трапляється повторення інформації і т.д. 

Та ж сама ситуація з електронним квитком — нам його обіцяють, але фактично його немає. Натомість є величезні потоки готівки, які дуже складно контролювати. 

Я висунув пропозицію, щоб цей портал був, як карта львів’янина, де зберігалась б уся інформація про мешканця Львова та історія його стосунків з містом. В тому числі і люди, які не мають львівської прописки, але живуть тут, працюють і сплачують податки в казну Львова. Це необхідно для того, щоб такі речі, як той же електронний квиток чи електронні черги були оптимізовані та доступні для людей, які без прописки сплачують податки місту.

Мене запевнили, що з технічної сторони проблем немає і цей портал формується, як конструктор — завжди можна щось додавати та видаляти. Також така картка має можливість оплати щоденних послуг (проїзд, паркінг, комунальні послуги). Тому я вважаю, що міська рада зобов’язана сприяти таким нововведенням, бо вони є актуальними, зручними та простими у контролюванні коштів міста.”