Львівська мерія придбає за 478 тис. грн програмний комплекс для покращення роботи «гарячої лінії» міста. Рішення про виділення коштів на придбання комплексу у п’ятницю, 24 лютого, ухвалив виконавчий комітет ЛМР.
Згідно з рішенням, з резервного фонду міського бюджету Львова виділять 478 тис. грн на придбання програмного комплексу Visual service, розробленого івано-францівською ІТ-компанією «Техноінфософт».
Як розповіла ZAXID.NET директор департаменту адміністративних послуг Львівської міськради Валентина Бартошик, комплекс Visual service призначений для пришвидшення роботи «гарячої лінії» міста.
«Цей комплекс передбачає низку автоматичних функцій, необхідних для «гарячої лінії» міста. Наприклад, програмний комплекс дає можливість автоматизувати процес перевірки звернень і здійснення зворотного зв’язку з мешканцями», – сказала Бартошик.
За словами Бартошик, комплекс Visual service дозволить об’єднати в один інтерфейс всі бази даних «гарячої лінії». «Таким чином оператор «гарячої лінії» значно скоротить час на пошук інформації, матиме всю історію по зверненнях в одному робочому вікні. Це дозволить значно пришвидшити опрацювання кожного звернення», – розповіла вона.
Бартошик зазначила, що для працівників «гарячої лінії» та виконавців, тобто чиновників міськради і райадміністрацій, створять спеціальний портал з інформацію про виконання звернень мешканців. У подальшому доступ для окремих розділів порталу планують відкрити для львів’ян, які звертаються на «гарячу лінію».
Розпочати впровадження програмного комплексу планують у березні 2017 року.