1 8643hot 1Львівське відділення Антимонопольного комітету надіслало «Гранд Готелю» рекомендацію забрати з фасаду згадку про п'ятизірковість готелю. У АМКУ заявили, що готель не отримував сертифіката на відповідність цій категорії, відтак використання п'ятьох зірок в оформленні вводить в оману клієнтів. Адміністрація «Гранд Готелю» натомість заявляє, що не отримувала від АМКУ жодних офіційних повідомлень і насправді має сертифікат відповідності рівню п'ятизіркового готелю.

Про цей випадок стало відомо із публікації на сайті АМКУ рекомендацій «Гранд Готелю» припинити недобросовісну конкуренцію, пише ZAXID.NET.

«Розміщення на фасаді будівлі готелю «Гранд Готель» «*****» (п'ять зірок) може стимулювати зацікавленість споживачів до придбання послуг і може поставити його у більш вигідне становище щодо інших суб'єктів господарювання. Потенційні споживачі можуть дійсно вважати, що «Гранд Готель» має категорію «п'ять зірок». На вимогу відділення про подання інформації «Гранд Готель» не надав свідоцтва про встановлення категорії п'ять зірок», – йдеться у рекомендаціях АМКУ.

У коментарі  начальниця третього відділу досліджень і розслідувань АМКУ Галина Боса пояснила, що загалом отримання свідоцтва на відповідність певній категорії є добровільним, але якщо готель хоче використовувати зірки в оформленні чи рекламі, то це має бути підтверджено документом.

 «Оскільки після реконструкції «Гранд Готель» почепив на фасад п'ять зірок, то ми звернулися до них. Нам не надали підтвердження, що вони мають свідоцтво, після цього ми звернулися до різних органів, які надають ці свідоцтва і там нам повідомили, що готель не звертався по отримання такого документу. Через це ми надіслали рекомендації готелю виправити порушення, однак готель поки не відреагував на наш лист», – розповіла Галина Боса.

У «Гранд Готелі» натомість заявляють, що вперше чують про вимоги АМКУ. Управляючий готелем, який відмовився називати своє ім'я, у коментарі ZAXID.NET заявив, що готель справді відповідає усім вимогам, необхідним для того, аби мати категорію п'ятизіркового, і має офіційний сертифікат. Він також пообіцяв надіслати в редакцію копію сертифіката про відповідність п'яти зіркам, але наразі цього не зробили.

Галина Боса заявила, що «Гранд Готель» не є єдиним, у кого АМКУ вимагав зняти зайві зірки. Раніше схожу вимогу висували й готелю «Панорама», розташованому біля Оперного театру: після реконструкції в оформленні готелю використали чотири зірки, але свідоцтва на відповідність цій категорії готель не мав. Після звернення Антимонопольного комітету готель погодився забрати зірки. За словами посадовиці АМКУ, зараз з львівських готелей свідоцтво на відповідність п'ятизірковому рівню є лише в Citadel Inn.

Водночас на популярному сервісу з пошуку та бронюванню готелей Booking вказано, що у Львові є п'ять п'ятизіркових готелів – Bank Hotel, «Гранд Готель», Citadel Inn, Leopolis та Nobilis.

Додамо, що «Гранд Готель» кілька років перебував на реконструкції, яку завершили цієї весни. Тоді власник готелю відомий львівський бізнесмен Григорій Козловський заявляв, що це не просто найкращий готель у Львові, а єдиним п’ятизірковий.

«Це – перший готель у Львові, який насправді відповідає всім стандартам п’ятизіркового готелю. Не хочу нікого образити, але я не розумію, як люди вішають п’ять зірок, не відповідаючи цим стандартам. Він відповідає абсолютно всім вимогам п’ятизіркового готелю – кількість рушників, кількість подушок в номері, незаймисті штори, незаймисте покриття на підлозі, пожежні сигналізації, кондиціонування – геть усе…» – розповідав ZAXID.NET Григорій Козловський.

Зазначимо, що документ АМКУ хоч і названий рекомендаціями, по суті він є зобов'язуючим. Якщо адресат таких рекомендацій ігнорує поради, то АМКУ відкриває провадження про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, після чого може подавати в суд.