brendУкраїна піднялася на 27 пунктів та вийшла до четвірки країн-лідерів зі зростання в рейтингу Національних брендів. Про це повідомила заступник міністра економічного розвитку і торгівлі – торговий представник України Наталія Микольська, пише Укрінформ.

"Україна вперше за досить довгий час продемонструвала зростання (+27%) та ще й у війшла до 4 країн-лідерів по зростанню в рейтингу Національних брендів 2016 Nation Brands 2016 Annual Report. Це наша спільна робота і робота кожного зокрема", - зазначила Микольська.

1488795257 9082Згідно з рейтингом, до четвірки країн-лідерів також увійшли Люксембург (+43%), Пакистан (+38%) та Чехія (+27%).

Як відомо, 2014 року Україна була на 53 місці рейтингу Національних брендів, а її національний бренд оцінювали у 80 млрд доларів. Після цього відбулося суттєве падіння на 45%. Рейтинг Національних брендів щороку складає британська консалтингова компанія Brand Finance. Він враховує вартість брендів, динаміку розвитку та рівень інвестування.