Система протидії шахрайству ПриватБанку тепер може автоматично визначати шахрайські транзакції, що здійснюються за допомогою злому акаунтів соціальних мереж, месенджерів або Skype.
Як повідомили в банку, у разі визначення загрози переказу коштів на зламані акаунти соцмереж банк повідомить про це клієнту або попросить підтвердити транзакцію за допомогою телефонного дзвінка чи SMS.
«Ми оперативно налаштували нашу антифрод-систему під порівняно молодий для України спосіб шахрайства, що дозволяє зупинити його масове поширення, – говорить керівник Напрямку внутрішнього контролю та fraud-менеджменту ПриватБанку Олександр Соколовський. – Щодня за допомогою антифроду ми допомагаємо не втратити свої гроші майже двом десяткам клієнтів, які стали жертвами злому акаунтів соцмереж своїх знайомих».
Як зазначають спеціалісти банку, найчастіше шахраї зламують соціальні мережі «ВКонтакті» та «Однокласники». Отримавши доступ до чужого облікового запису, хакери починають розсилати повідомлення від імені жертви його друзям і знайомим з проханням терміново переказати гроші на рахунок мобільного телефону або картку з різних приводів.