Сьогодні, 26 грудня, на сесії Львівської міськради депутати не підтримали петицію «Ліквідувати смуги для руху громадського транспорту по пр.Чорновола». Про це повідомляє депутат ЛМР Ігор Зінкевич.
Автор петиції Андрій Боднар обурювався, що смугу для громадського транспорту сформували за рахунок однієї з двох смуг загального призначення.
"Також, уздовж пр.Чорновола ліквідовано "кишені" для зупинки громадського транспорту, у т.ч. і на відрізку від перетину Чорновола із вулицями Липинського та Варшавської.
Дані нововведення спричинили транспортний колапс у даному районі міста. Під'їзд як приватного транспорту, так і громадського до центральної частини міста (в т.ч. і для транзиту через неї) значно погіршився. Транспортний потік, який сформований на ділянці із двох смуг від Варшавської до кільця змушений перелаштовуватися в одну смугу, що спричиняє тягнучки, як на пр.Чорновола, так і на самому кільці Чорновола-Липинського, відповідно і на доїздах до кільця по вул.Липинського, а також на прилеглих вулицях до пр.Чорновола", - йшлося у петиції.
Автор вимагав негайно ліквідувати смугу для руху громадського транспорту, та зробити її загальнодоступною для всіх категорій.
На думку Ігоря Зінкевича, створення смуги зроблено надто швидко.
"Спершу потрібно підготувати інфраструктуру, тобто перехрестя пр. Чорновола - Під Дубом (пропозиції є, але немає фінансування). Зупинка "готель Львів", де ніяк не впораються з зупинками і стоянками самих автобусів, на тих зупинках не уможливлюючи проїзд і ускладнюють загальний рух, перехрестя Пр. Чорновола - Хімічна і основне кільце з вул. Липинсткого, де явно з введенням громадської смуги ми бачимо ситуацію з кільцем і ускладненя в час пік. А ще, просив почекати до відкриття Замарстинівської.
Громадський транспорт в пріоритеті і для мене, але і інфраструктура, і сам транспорт має бути відповідно покращено, тоді і буде вигідно, і доцільно пересісти в громадський транспорт", - каже Зінкевич.