1 0 оох
фото: "Твоє місто"
Вже понад місяць українці живуть без маршруток. За мікроавтобусами вже навіть скучили, якщо вірити соцмережам. А приватні перевізники тим часом взагалі не впевнені у своєму поверненні.

У Львові маршрутки у режимі спецперевезень ще потроху катаються. Утім, перевізники кажуть, з останніх сил, "24 канал".

"Фактично, це вже третій тиждень і кожного разу ми не можемо зібрати кошти навіть на паливо. Не говорячи вже про зарплату водіям",
– заявив голова правління АТП-14630 Ігор Самардак.

"Наші ресурси вже вичерпані, автобуси навіть нема за що ремонтувати", – директор підприємства "Успіх-БМ" Юрій Мельник.

Львів робить ставку на комунальний транспорт. Там нині працює тільки половина водіїв, але після карантину обіцяють повноцінне повернення до роботи.

"Зараз місто планує закупити 100 великих нових автобусів і у нас буде дуже велика потреба у нових водіях", – додав начальник Львівського міського управління транспорту Орест Олеськів.

А от чи вийдуть приватні перевізники з карантину у тому ж вигляді – питання складне. При чому стосується це усієї України.

"Нам доведеться знов ж таки починати з непопулярних рішень. Це і тарифна політика, її перегляд, і владі, на моє переконання, треба задуматися про компенсацію пільгових перевезень",– заявив голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка.

Про це кажуть і експерти. Мовляв, ціна проїзду у приватних перевізників може підскочити – захочуть відбити тривалий простій.

Це ж стосується і Києва. Столиця, яку взагалі важко уявити без маршруток, скоріш за все не побачить і половини від їх кількості докарантинного періоду. А от чи витримає комунальний транспорт таке навантаження – невідомо.


https://24tv.ua/vartist_proyizdu_v_marshrutkah_mozhe_zrosti_yaki_naslidki_trivalogo_prostoyu_transportu_n1333261