Сьогодні о 9.00 має відбутися засідання конкурсного комітету з визначення перевізників на міських маршрутах Львова. Цікаво, чим керувалося управління транспорту, перед тим як прийняти таке рішення? На сьогодні проведення конкурсу заборонене судами, принаймні одним точно, якщо вірити реєстру судових справ. Відтак сьогоднішнє засідання конкурсної комісії не просто незаконне, воно тягне за собою кримінальну/адміністративну відповідальність. Про це повідомляє голова ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.
"Якщо коротко по конкурсу, то:
На сьогодні діє ухвала Франківського районного суду Львова про заборону конкурсній комісії проводити конкурс на міські перевезення за поданням ГО "РГ". За рішенням суду, членам конкурсного комітету заборонено розглядати конкурсні пропозиції та проводити конкурс.
Конкурс зупинено й тому, що військова прокуратура вилучила пакет документів на конкурс від перевізника АТП-1. Тому автоматично комісія не може їх розглянути.
Плюс до того діє заборона Львівського адміністративного окружного суду за позовом «Фіакру» на проведення конкурсу у частині маршрутів, які управління транспорту та зв’язку включило до найбільшого лоту №1.
Крім того, є нюанси по самих перевізниках. Відповідно до аналізу конкурсних пропозицій, є підстави про не допуск до конкурсу у ТОВ «Міра і К», ТОВ "ФІАКР" і ПАТ АТП-14630»
ТОВ "Міра і К": В анкеті від перевізника у 7-ми транспортних засобах не збігається інформація по пасажиромісткості із даними з свідоцтвами про реєстрацію цих транспортних засобів.
Підстава недопуску – п. 2 ч. 3 ст. 45 ЗУ "Про авомобільний транспорт" та п. 1 ст. 12 Порядку проведення конкурсу – перевізник подав неналежним чином оформлені
документи, а також такі, що містять недостовірну інформацію. Крім того, ці 7 автобусів не відповідають обов'язковим умовам конкурсу, щодо пасажиромісткості (мінімум 35 пасажирів), в автобусах пасажиромісткість менша за 35. Тобто перевізник подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу (п. 6 ст. 12 Порядку проведення конкурсу).
Крім того, ТОВ "Міра і К" не має потрібної кількості автобусів, затвердженої обов'язковими умовами конкурсу, бо частина з наявних використовується на приміських і міжміських маршрутах.
Щодо ПАТ "ЛАТП 14630", то перевізник подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу (п. 6 ст. 12 Порядку проведення конкурсу). Тому що по маршруту № 31, на який подався перевізник, обов'язковою умовою є 12 автобусів І класу загальною пасажиромісткістю не менше 100 пасажирів, однак в переліку пропонованих транспортних засобів є тільки 7 автобусів з пасажиромісткістю 100 та більше пасажирів. + частина автобусів подавалась на конкурси в ЛОДА.
В ТОВ "ФІАКР" ситуація є аналогічно в тому що частина машин подавались на маршрути обласного призначення і там перемагали в конкурсі, тобто вони є обтяжені і не маю бути допущені до конкурсу у місті.
Як бачимо кожен перевізник порушує законодавство, або умови конкурсу. Тому я вимагатиму скасувати цей конкурс і проведенням нового, в якому буде "ЗВИЧАЙНИЙ РЕЖИМ", малі лоти і реальні штрафи за невиконання договору", - повідомив Святослав Товстига.
Як повідомляв Форпост, вчора ввечері стало відомо, що засідання переносять з невідомих причин на годину раніше.
Нагадаємо, що Львівська мерія продовжила дію тимчасових договорів з перевізниками, які працюють на міських автобусних маршрутах, до 30 червня 2017 року. Відповідне рішення прийняте 31 березня.