На офіційній веб-сторінці Львівводоканалу щоденно, в режимі реального часу, оновлюється інформація про аварії на водогонах, які є причиною для припинення водопостачання споживачам.
Так, на сайті підприємства функціонує інтерактивна карта аварійних ситуацій, на якій висвітлюється інформація про аварії на водогонах, закупорювання каналізаційних мереж, стан благоустрою після виконання аварійно-відновлювальних робіт. На головній сторінці сайту розміщена біжуча стрічка з повідомленнями про адреси, де припинено подачу води, орієнтовний термін виконання робіт та причину припинення водопостачання.
«Звертаємо увагу споживачів на те, що припинення водопостачання може трапитися не з вини Водоканалу. Інколи мешканці самостійно перекривають воду у підвалі для проведення ремонту і нікого про це не повідомляють. Саме тому на біжучій стрічці сайту та у диспетчерській службі підприємства інформують лише про аварії, які трапилися на вуличних та магістральних водопровідних мережах» - зазначила Уляна Горбата, керівник відділу зв’язків з громадськістю ЛМКП «Львівводоканал».
Диспетчерська служба ЛМКП «Львівводоканал» цілодобово надає інформацію про аварійні ситуації за телефонами: 15-51 або 276-20-50.
Водночас у ЛМКП «Львівводоканал» наголошують, що аварійні витоки води та закупорювання каналізації усередині будинку ліквідовуються силами житлово-експлуатаційної організації, у якої на балансі перебувають будинкові мережі.