15 травня у Львові планують запустити «гарячу лінію міста» із новим програмним забезпеченням. Тепер додзвонитися на лінію мешканцям буде набагато простіше, а усі запити оброблятимуться в автоматичному режимі. Про це «Львівській газеті» розповіла начальниця відділу «Гаряча лінія міста» Віра Фрис.
За її словами, на «гарячій лінії» вже встановили нове програмне забезпечення Visual Service, яке з 26 квітня працює у тестовому режимі. Завдяки йому навантаження на операторів «гарячої лінії міста» зменшиться, тож вони зможуть якісно обробляти більше звернень.
«Головна перевага нового програмного забезпечення – це те, що операторам більше не доведеться вручну вводити прізвище та адресу заявника, оскільки ці дані вже будуть при’язані до номеру телефону, з якого дзвонить мешканець. Оператор лише вноситиме проблемне питання та передаватиме його виконавцю. Зі свого боку, виконавці, тобто працівники відповідних управлінь чи райдержадміністрацій, отримуватимуть термінові повідомлення про звернення мешканців. Тож загальна робота лінії стане набагато швидшою», – зазначає Віра Фрис.
Першим нову автоматизовану «гарячу лінію» випробовує на собі управління транспорту ЛМР, адже туди надходить найбільше звернень щодо роботи міського громадського транспорту.
Окрім цього, 15 травня запустять і портал муніципальних оголошень, який теж поки тестують.
«Зайшовши на сторінку порталу, мешканці зможуть дізнатися інформацію про те, де і коли проходитимуть планові та аварійні ремонтні роботи, вимикатимуть воду тощо. Оголошення можна буде посортувати за назвами управлінь, що за них відповідають, або за адресами, яких вони стосуються.» – каже Віра Фрис.
Зателефонувати на короткий номер «гарячої лінії» 1580 тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, як це було раніше, але й з мобільного. Поки що дзвінки доступні для абонентів «Vodafone», але й з операторами «Київстар» та «Lifecell» мерія веде переговори про співпрацю. Вартість дзвінків з мобільного коштуватиме відповідно до тарифів операторів.
Зазначимо, на придбання нового програмного комплексу Visual Service, що розроблений івано-франківською ІТ-компанією «Техноінфософт», ще у лютому виділили майже 500 тис. грн. із резервного фонду міського бюджету Львова.