18622583 1372242239496064 2639614608600785153 nУ середу, 24 травня, міська комісія з безпеки дорожнього руху ухвалила рішення про закриття частини проспекту Свободи та вулиці Дорошенка для руху приватних автомобілів, дозволивши лише рух громадського транспорту. 

Голова ГО “Варта 1″, депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич зробив звернення до ЛКП ”Львівавтодор” з проханням обґрунтувати прийняте рішення. “Розбираючись з ідеєю про часткове обмеження руху приватного транспорту у центральній частині міста, отримав відповідь від ЛКП”Львівавтодор” з поясненням, для чого необхідні такі зміни. Надаю відповідь для роздумів”, - повідомляє Ігор Зінкевич

Текст відповіді на звернення:

“Доброго дня!

Всі хто користуються вулицею Дорошенка знають її проблеми:

– ускладнений проїзд трамваїв та автобусів через велике скупчення автомобілів у черзі на світлофор на перехресті з Словацького;

– значні затримки трамваїв та іншого транспорту незважаючи на наявність адаптивного керування світлофорами на перехресті;

– ділянка від просп. Свободи включно з перехрестям з Банківською є постійним місцем концентрації ДТП (щороку там травмується в середньому 6 осіб не рахуючи значної кількості ДТП без потерпілих);

– складність з переходом вулиці через недостатню кількість офіційних переходів та часте їх блокування автомобілями, що очікують на зелене світло світлофору на перехресті з Словацького.

При розробці змін до організації руху ми керувалися тим, що для міста громадський транспорт, яким користуються більшість львів’ян у буденних справах має мати перевагу. Крім того пішоходами в більшій чи меншій мірі є всі, тому для них також потрібно створювати комфортні умови. Також місто має дати можливість дістатися точки призначення і автомобілем, однак автомобілями користуються менша кількість людей, відповідно й пріоритет цього транспорту є меншим.

Щодо конкретної вулиці Дорошенка, то через неї трамвайними (№ 1, 2, 9, 10) та автобусними (№ 9, 48, 114) маршрутами перевозиться більше 37 000 пасажирів на добу в кожному напрямку, тоді як легкових автомобілів за добу проїжджає 9590, що з врахуванням середнього заповнення авто у Львові в 1,8 осіб складає 17262 пас. З цього потоку приватного транспорту 4 тис авто з більш ніж 7 тис. людей виїздять на Дорошенка з Банківської і ситуація для них покращиться. Отже, із 55 тис. користувачів різних видів транспорту на вулиці погіршиться ситуація для 10 тисяч, а покращиться для 45 тисяч. Так само покращиться ситуація для десятків тисяч пішоходів.

Зміна організації руху передбачає впровадження таких заходів:

1) заборона поворотів ліворуч та праворуч з просп. Свободи на вул. Дорошенка;

2) перенесення ближче до перехрестя вул. Дорошенка – просп. Свободи трамвайно-автобусної зупинки, що на вул. Дорошенка, яка обслуговує пасажирів в напрямку Головного вокзалу (навпроти трамвайної зупинки «від центру» на вул. Дорошенка);

3) продовження тролейбусної лінії маршруту № 13 до площі Міцкевича.

Перше рішення дозволить істотно зменшити затримки трамваїв та повністю ліквідувати їх зупинки на «перемичці» просп. Свободи, що знаходиться між вул. Беринди та вул. Дорошенка. В результаті, це прискорить руху трамваїв на цій ділянці. Рух приватних автомобілів, що здійснювали повороти з просп. Свободи на вул. Дорошенка, скеровується на вул. Гнатюка, на якій відсутній громадський транспорт.

Друге – дасть змогу ліквідувати «закоркованість» автомобілів, які повертають ліворуч з вул. Банківської на вул. Дорошенка (наразі автобуси та трамваї, які здійснюють висадку/посадку пасажирів на зупинці блокують рух автомобілям, які виконують цей поворот).

Третє рішення дозволить ліквідувати конфлікт між тролейбусами, які повертають ліворуч з просп. Свободи з крайньої правої смуги руху, а також автомобілів, що повертають із Гнатюка в сторону Оперного із автомобілями, які повертають з просп. Свободи на вул. Гнатюка.

Результати моделювання додаються (у вкладенні до цього листа). З повагою, Роман Зубачик. Відділ транспортного планування та моделювання ЛКП “Львівавтодор”