Ділянку довжиною 15 км Кільцевої дороги Львова від Рясне-Руської до Солонки планують розширити до чотирьох смуг – по дві полоси в кожен бік. Але повертати ліворуч тут водії не зможуть. Водночас населені пункти, що пролягають уздовж траси, мають відгородити шумозахисними екранами. Про майбутню реконструкцію важливої артерії Львова, скільки часу це займе, Львівський портал розпитав у керівника Служби автомобільних доріг Львівщини Олега Берези.
Нова дорога відповідатиме параметрам категорії І-Б, а відтак швидкість руху на деяких ділянках зросте до 110 км на годину, а усі повороти ліворуч будуть заборонені. Лише на спеціальних підземних чи наземних розв’язках можна буде виконувати розвороти.
«В межах реконструкції дороги передбачається влаштування шести транспортних розв’язок на різних рівнях, влаштування проїздів для місцевого руху, можливості безпечного виїзду на реконструйовану дорогу та будівництво двох шляхопроводів через залізницю. Реконструйована дорога відповідатиме параметрам І-Б категорії. Лівих поворотів не буде взагалі. На ділянці від Рясного до вул. Городоцької будуть чотири транспортні розв’язки, які можна буде виконувати лише через правий поворот. Тобто транспорт повертатиме (уліво – ред.) над дорогою або під нею», – розповів Олег Береза.
Підрядник на реконструкцію усієї Кільцевої дороги від Рясне-Руської до Солонки ще не визначений, наразі розпочали реконструкцію шляхопроводу над залізницею у селі Зимна Вода, яку здійснює компанія «Онур».
За словами Олега Берези, існуючий міст закривати не будуть, тож транспорт курсуватиме без особливих обмежень під час будівництва нового мосту. Лише після завершення цих робіт, стартує реконструкція старого мосту, тоді транспорт безперервно перенаправлять в обхід вже по новій ділянці дороги.
«Вже готовий і очікує експертизи проєкт від Рясного до Підрясного, його готує міжнародна компанія «Сінк плюс». Також компанія «Дніпродор» здобула право реалізувати дві ділянки проєкту Західного обходу Львова: від вулиці Городоцької до Сокільників і від Сокільників до Солонки. Вони вже почали вимірювання, беруть технічні умови і будуть формувати відповідні проєктні рішення. Проєкт мають завершити наступного року. Знову ж таки очікуємо на проєктну експертизу, аби знати, скільки земельних ділянок потрібно викупити, щоб розпочати тендерні процедури на визначення переможців реконструкції цієї дороги», – зазначив Олег Береза.
Також стало відомо, що вздовж майбутньої реконструкції Кільцевої дороги Львова є ділянки людей, які можуть знаходитися у межах червоних ліній.
«Ми розглядатимемо кожний окремий випадок, яким чином люди набули ці земельні ділянки. Наразі говорити, чи законно вони роздані, я не можу. Де буде необхідно, ми будемо викупляти їх у законний спосіб, для потреб суспільства», – додав він.
Біля Рудного та інших населених пунктів, що розташовані вздовж оновленої дороги, з’являться дорожні захисні екрани, якими їх відгородять від траси.
«Попри Рудно у тих межах, які ми бачили, дорога знаходиться у нашій охоронній зоні, і нам має бути достатньо землі, яка є в наявності, щоб розмістити усю нову дорожню інфраструктуру, у тому числі екрани, що відгороджуватимуть населений пункт від траси», – підкреслив Олег Береза.
Водночас на уточнююче питання кореспондента Львівського порталу про те, скільки часу потрібно на втілення всього проєкту, Олег Береза зазначив: «Увесь процес реконструкції доволі тривалий, але сподіваємося, що за три-чотири роки він буде повністю реалізований».