3A43C3C9 6002 4CBD A970 1DCB7822AA04Що робити, якщо з включенням опалення у вашій квартирі стало не набагато тепліше, пише Finance.ua,

Як пояснює Координаційний центр з надання правової допомоги, холодна підлога, занадто тонкі стіни, нещільно підігнані двері, щілини під підвіконнями, неякісні або застарілі віконні рами – все це призводить до втрати тепла у квартирі, тому, в першу чергу, необхідно усунути недоліки та утеплити домівку.

Якщо проведені заходи з утеплення квартири не допомогли повернути в неї тепло, ймовірно, причина холоду полягає в неякісному наданні послуг з теплопостачання.

Послуги з централізованого опалення повинні відповідати нормативній температурі повітря (яка відповідно до санітарних норм не може бути меншою 18° C, а у наріжних кімнатах 20° C) у приміщеннях квартири”, – сказано в повідомленні.

Постачальники зобов’язані забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів. 

У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання Акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.

Алгоритм дій споживача у випадку надання йому неякісних послуг з теплопостачання:

Крок 1: звертаємось з письмовою заявою до теплопостачальної організації з проханням направити до вас комісію для проведення замірів температури. Постачальник послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.

Крок 2: вимірювання комісією температури повітря та складання Акта-претензії. Такий Акт складається у двох примірниках і підписується членами комісії, і власником квартири як споживачем послуги.

Крок 3: звертаємось до організації зі зверненням про здійснення перерахунку розміру плати за надання послуг з централізованого опалення на підставі Акта-претензії.

Порядок проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 151. 

Цей Порядок визначає, що виконавець зобов’язаний здійснити перерахунок плати за фактично надані послуги шляхом зменшення розміру плати за надання послуг з урахуванням вимог, встановлених цим же Порядком. 

Крок 4: якщо перерахунок розміру плати за надання послуг з централізованого опалення так і не було проведено, вихід один – звертатися в суд, і вже в суді вимагати від постачальника послуги провести такий перерахунок.