У Львові змінять організацію руху на кількох магістральних вулицях, щоби зробити їх безпечнішими. Йдеться про вулицю Стрийську, Виговського-Любінську та Чорновола-Варшавську. Місто виграло грант, який фінансує GIZ, і отримає безоплатну технічну допомогу, а саме ескізні проєкти змін на цих ділянках. Про це у коментарі Тvoemisto.tv повідомив керівник управління транспорту Львівської міської ради Орест Олеськів.
Йдеться про реорганізацію не лише на проблемних перехрестях, аналізуватимуть усе: переходи, освітлення, зупинки, ширину смуг руху та інше.
Визначили три ділянки, над якими працюватимуть фахівці, каже Орест Олеськів.
Зокрема, це вулиця Стрийська, від в’їзду у місто до Академії Сухопутних військ. Однією з ключових ділянок буде реорганізація руху на повороті на Сокільники. Також планують покращити рух громадського транспорту вулицею, адже неподалік від іподрому планують облаштувати перший перехоплювальний паркінг, де можна буде залишити авто та пересісти на громадський транспорт, щоб продовжити пересування містом.
Читайте також: На Львівщині через погану дорогу кілометр несли хвору до "швидкої"
Ділянка Виговського – Любінська. Йдеться про перехрестя цих вулиць, яке є місцем концентрації ДТП та інші ділянки, зокрема поблизу «Південного» ринку та на перехресті Виговського -Городоцька. «Поблизу Городоцької деякі роботи провели торік, але ще потрібно буде встановити додатковий світлофор і продублювати підземний перехід», – каже Орест Олеськів. Також розглянуть небезпечні ділянки вулиці Любінської, зокрема поворот на вулицю Петлюри, каже він.
Торік у лютому на перехресті вулиць Виговського-Любінська сталась аварія, у якій постраждали четверо осіб.
Ділянка Чорновола – Варшавська. «Тут є декілька місць, починаючи від вулиці Тунельної є низка проблемних перехресть, Варшавська –Чорновола до прикладу. Варшавська – Замарстинівська – проблемне перехрестя, там потрібно облаштувати кільцевий рух. Решту робитимуть у межах реконструкції вулиці Мазепи», – каже Орест Олеськів.
Керівник управління транспорту пояснює, що ділянки, на яких планують покращити рух, обирали, зважаючи на три критерії: кількість ДТП, закоркованість і «насиченість» громадським транспортом.
«Саме на тих вулицях є найбільше ділянок концентрації ДТП, там травмуються люди, відбуваються зупинки руху. Важливо також, що на них є значна закоркованість в години пік. Також на цих ділянках є великі затримки руху громадського транспорту. Важливо прискорити рух громадського транспорту, зокрема, це стосується вулиці Стрийської. Місто планує на вулиці Стрийській зробити перший перехоплювальний паркінг, він має бути включений в цей проєкт комплексно. Для того, щоби ця ідея була успішна, має бути максимально швидкий і прогнозований громадський транспорт від паркінгу до центру», – пояснює він.
Орест Олеськів каже, що Львів виграв грант, який фінансує GIZ, кошти скерують на розробку рішень із вдосконалення безпеки руху і вирішення транспортних проблем на трьох ділянках. GIZ фінансуватиме розробку ескізних проєктів, за ними згодом виготовлятимуть ПКД, уже за кошт міста.
«Заплановано реалізацію цього проєкту на 2022 рік: оголошення тендерів, визначення підрядників. Наступного року, сподіваємось, можна буде приступати до робіт. Враховуючи, що вся аналітична робота буде зроблена, то ПКД – це буде суто технічне оформлення цих рішень, його виготовлення не займе багато часу. Будівельні роботи місто реалізовуватиме частково за кошти з міського бюджету, а також є можливість залучити кредитні, є угода між містом і ЄІБ», – каже Орест Олеськів.
Читайте також: У Львові раптово помер водій за кермом
Нагадаємо, торік у Львові опрацювали понад 70 «гарячих» точок на дорогах міста – місць, де ускладнений рух і часто трапляються ДТП, там планували реорганізувати рух. Деякі розв'язки доведеться реконструювати, а на інших зменшити аварійність можна значно дешевшими способами – встановивши додаткові знаки, нанісши розмітку, налагодивши роботу світлофорів, говорили тоді депутати.