Мешканці міста скаржаться: у електротранспорті не працює опалення й дуже холодно, особливо коли починаються морози. Tvoemisto.tv поцікавилося в «Львівелектротрансу», чому не прогріваються трамваї та тролейбуси та що роблять для того, щоб вирішити проблему.
Опалення в електротранспорті є, однак існує декілька перешкод для його нормального функціонування. Антон Лягушкін, начальник відділу інформації та зв'язків із громадськістю ЛКП «Львівелектротранс», пояснює: «Всі трамвайні вагони обладнані штатними обігрівачами, в коло яких включені плавкі запобіжники з напругою 600 вольт. Проблема в тому, що вони фактично є одноразового використання: коли такий запобіжник вибило, водій не може його замінити, бо не має до нього допуску й має чекати електрика. Тому, якщо в трамваї вже вибило, він мусить їздити без опалення».
Також причиною холоду у вагонах посадовець назвав те, що у місті є тільки одне депо № 2. Трамваї вночі стоять на відкритому морозі, тому зранку потрібно 2-3 години на те, щоб вони прогрілися.
Тим часом, така проблема зачіпає не весь електротранспорт. Тепло є в усіх 9-ти вагонах трамваїв та кожному тролейбусі «Електрон», у більшості ЛАГ Е-183 (марка тролейбусу), капітально відновленому тролейбусі та частині трамваїв КТ-4Д, де встановили термоповітродув, - повідомив Антон Лягушкін.
За його словами, над вирішенням проблеми із плавкими запобіжниками й холодом у вагонах трамваїв працюють, однак у межах цієї зими змінити щось наврядчи вдасться. У п’ятницю, 6-го січня, у «Львівелектротрансі» провели нараду, на якій дали розпорядження технічному відділу провести дослідження щодо заміни плавких запобіжників на автомати, які водій може включити без сторонньої допомоги.
Однак це потребує тривалого часу: для закупівлі нових автоматів необхідно провести тендер, щоб їх встановити треба отримати підтвердження у науково-дослідному інституті. Крім того, Львовом курсує велика кількість трамваїв і встановлення приладів під час технічного огляду чи планового ремонту у всі одиниці може бути тривалим.