marshrutka lviv
Фото: ЗІК
Сьогодні виконавчий комітет затвердив рішення «Про розроблення стратегії розвитку міського громадського транспорту м. Львова». Згідно з прийнятим рішенням, у 2018 році буде проведено обстеження пасажиропотоків у громадському транспорті, а також заходи для вдосконалення маршрутної мережі громадського транспорту. Про це інформують у прес-службі ЛМР.

«Рішення підготовлено у зв’язку із тим, що необхідно провести обстеження пасажиропотоків у м. Львів, а також вдосконалення маршрутної мережі громадського транспорту. Ми не будемо кардинально змінювати ту систему, яка є зараз. Вона вже відпрацьована. Будемо за рахунок вдосконалення діючих маршрутів впорядковувати перевезення.

Також у 2018 році плануємо спільно з фахівцями, науковцями розробити технічне задання і оголосити тендер. Далі, при наявності коштів у бюджеті, будемо проводити це обстеження. Відповідно до рішення, управління транспорту ЛМР буде замовником проведення такого обстеження.», - розповів Ігор Собенко, в.о. начальника управління транспорту.

За словами мера Львова Андрія Садового, важливою є необхідність придбання нових транспортних засобів: трамваїв, тролейбусів, автобусів. На їх придбання необхідно передбачати кошти у міському бюджеті.

«Питання не лише розроблення стратегії, але й наявності транспорту. Нам треба негайно думати про придбання нових 50 трамваїв, хоча б 40 нових тролейбусів і мінімум 100-150 автобусів. І, формуючи бюджет, ми повинні закладати ці кошти. Бо інших шляхів немає. Без нової техніки стратегія працювати не буде.

До прикладу, у нас у Львові, у 1991 році, було орієнтовно 234 трамваї. Сьогодні їх 70. Також у два рази було більше тролейбусів. Так само їздили автобуси. З 90-тих років спостерігаємо знищення системи автоперевезень, руйнація електротранспорту. Тому, все потрібно проаналізувати, прорахувати і максимально передбачати в бюджеті кошти на закупівлю нової техніки. Інших варіантів нема. Приватний перевізник цієї функції не виконає. Приватні компанії виводять на маршрут 50, максимум 60% машин. Автобуси просто не їздять. Кажуть, що не рентабельно. Перевізники хочуть 8 грн. за проїзд. А цього бути не може. Люди зараз бідні», - додав Андрій Садовий.