684fdf559cb0f301edd8801c2915321cВпродовж опалювального періоду 2017-2018рр. аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Львівгаз» відпрацювала 15,7 тис. заявок від споживачів області. Найбільша кількість дзвінків надійшла від споживачів Львова. Про це повідомили у прес-службі «Львівгазу».

Основними причинами звернень до аварійної служби були витоки газу, що становлять 90% від усіх заявок. Відтак, за 7 місяців опалювального сезону аварійні бригади виявили та ліквідували 25,2 тис. витоків в будинках споживачів Львівської області та 6,1 тис. - у Львові. Найчастіше вони виникали через недотримання споживачами правил використання газу в побуті, зокрема самовільне втручання в газову мережу та встановлення газових приладів.

"Найбільша кількість викликів надходить з настанням холодів, коли споживачі інтенсивніше користуються газовими приладами. До прикладу, обігрівають приміщення газовими плитами, котрі для цього не призначені або ж втручаються в роботу газових приладів. Всіляко ігнорують елементарні правила безпеки, а це призводить до небезпечних ситуацій», - розповідає Директор технічний ПАТ «Львівгаз» Павло Сербан.

Швидкість та якість реагування фахівців аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники "Львівгазу" постійно  удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь у змаганнях газових аварійних служб, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування.

Реагування на аварійні виклики споживачів Львівської області забезпечує 31 бригада ПАТ «Львівгаз», а це загалом 303 кваліфікованих фахівців, котрі працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Якщо ви відчули запах газу у квартирі, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером «104», а до прибуття бригади діяти за вказівками диспетчера.