1 f72hd6evjarim6jw5v7ergqjgКомплексний підхід до оновлення інфраструктури: у місті встановлюють стовпці безпеки. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради. 

Виїзд на кільце зі знаком "Рух по колу" - виклик для водіїв-початківців. Адже минулого року змінилися правила проїзду на всіх кругових перехрестях, і тепер "хто на "кільці" – той і головний". Але навіть досвідчені водії часто потрапляють в аварії на таких перехрестях через погану видимість на них. У світі давно діє практика: встановлювати стовпці безпеки на "кільці", аби суттєво зменшити аварійність на цих ділянках дороги.

Перші стовпці безпеки на кругових перехрестях у Львові з’явилися у червні минулого року на кільці Наукова-Кульпарківська. А тепер їх встановили також на кругових перехрестях Кульпарківська - Володимира Великого та Княгині Ольги - Володимира Великого. Дорожнє ноу-хау впроваджують у рамках проекту "Розумний мікрорайон". За статистичними даними Головного управління національної поліції у Львівській області, на цих кільцях за 2017 рік було зафіксовано 2 та 4 аварії з травмуванням водіїв чи пасажирів. На перший погляд може здатися, що кількість не значна. Однак кільця призначені для того, аби зменшувати на них швидкість. Тому для більшості зіткнень достатньо виклику страхової служби, відповідно не так багато випадків, зафіксованих поліцією.

Встановлені у "Розумному мікрорайоні" стовпці вночі підсвічують. Так водії чіткіше розумітимуть, як організований рух на перехресті, і це дасть змогу в нічний час і за несприятливих погодніх умов убезпечити рух транспорту. Окрім підсвітки, стовпці безпеки мають ще одну функцію та конструкцію: вказують напрям руху миготінням стрілок.

"Найкращою характеристикою ефективності їх роботи є те, що з часу встановлення цих стовпців ми не мали жодного ДТП через перетин цих кілець "навпростець". До встановлення стовпців такий перетин відбувався системно, особливо коли їхали не місцеві мешканці з вул. Виговського на вул. Володимира Великого", — повідомив Орест Тимчишин, виконувач обов'язків голови Франківської районної адміністрації.

Таке впровадження - загальноприйнята європейська практика. У країнах Європи та у Сполучених Штатах встановлюють стовпці безпеки не лише на усіх кругових перехрестях, але й вздовж велодоріжок, небезпечних поворотів. Це дозволяє суттєво зменшити аварійність на великих швидкостях та в умовах поганої видимості.