1 ea9ab53a9835ba0677dbecdf0c43e58cВиконавчий комітет Трускавецької міськради у травні оприлюднив на сайті публічних закупівель ProZorro звіт про укладений договір з надання рекламно-інформаційних послуг. Тобто виконавець робіт був обраний без жодної конкуренції - так би мовити на особисті уподобання замовника. Про це пишуть Джерела Трускавця.

А підписав договір з львівським підприємцем Наталею Дутко міський голова Трускавця Андрій Кульчинський. Пані Наталія взяла на себе зобов’язання розповсюдити на Новому каналі промо-ролик про Трускавець, тривалістю у 2.46 хв. Її послуги коштували міському бюджету 93, 6 тис грн.

Якщо проаналізувати додаток до договору, у якому містить графік виходу реклами про Трускавець, то можна дійти висновку, що вона була абсолютно неефективною. По-перше, ролик виходив в ефір Нового каналу лише двічі на день (у вихідні – тричі), а територією розповсюдження вказана тільки Львівська область!Чи є необхідність піарити Трускавець у межах області, - питання риторичне!

До того ж, Новий канал на Львівщині транслюється через аналогову ефірну мережу, кількість абонентів якої щороку скорочується. А отже ролик про Трускавець мала можливість побачити надзвичайно обмежена цільова аудиторія.

Кому потрібна така "дієва" реклама? Трускавецький мер Андрій Кульчинський, схоже, зробив це задля «галочки»: під час свого чергового звіту перед виборцями матиме можливість відрапортувати, що Трускавець «засвітився» на Новому каналі! А те, що 93 тис грн з міського бюджету були викинуті на вітер – його мало хвилює!