87 bigКоманда КУ «Інститут міста» разом із партнерами підготувала нові пропозиції стосовно ремонту вулиці Бандери. У результаті нових напрацювань щодо реконструкції вулиці Бандери, команда КУ «Інститут міста» розробила пропозиції, які мали б задовольнити потреби та вимоги мешканців. Про це розповів директор установи Олександр Кобзарев, повідомляє Твоє Місто.

За його словами, на вулиці запланували зберегти 50-60% бруківки, яка нині покриває дорогу. Частково її залишать між коліями для трамваїв, а також бруківкою облаштують паркувальні кишені для автомобілів уздовж вулиці.

the9large9one9final«Проблема слухань полягала в тому, що мешканці були мало обізнані. Там лунало багато пропозицій, які ми врахували. Ми врахували ностальгічні потреби збереження бруківки як історичного середовища. Транспортне моделювання засвідчило, що швидкість громадського транспорту, якому буде виділена окрема смуга, та приватного транспорту буде збільшена», — каже Олександр Кобзарев.

Він додав, що з досвіду реконструкцій вулиць у Львові, приблизно 40% бруківки, яку знімають, пошкоджується і стає непридатною для повторного використання на проїжджих частинах. Відповідно 60% збереженої бруківки можна буде використати на місцях для паркування автомобілів між деревами та у міжколійному просторі. Інші 40% бруківки, яка буде пошкоджена, подрібнять і використають для створення бетонних плит із вкрапленням базальту для покриття тротуару. Фактично таким чином створять аналог «польській плитці», якою покривали тротуари у період між Світовими війнами у Львові.

37851590 1054983977993707 4027862154580328448 oТакож на вулиці передбачать інфраструктуру для велосипедистів. Розширювати вулицю для приватних автомобілів не планують, оскільки нові транспортні потоки неможливо якісно спрямувати на вулиці Городоцьку та Коперника, де наразі немає достатньо місця для більшої кількості приватного транспорту.

Окрім цього, за словами Олександра Кобзарева, пріоритет на вулиці і надалі планують віддати громадському транспорту. По краях вулиці будуть виділені смуги для велосипедів, у центрі двома зустрічними смугами користуватимуться трамваї та інший громадський транспорт. Приватні автомобілі будуть рухатись за громадським, а об'їзд на оновленій вулиці — заборонять. Таким чином громадський транспорт відіграватиме провідну роль у транспортній моделі вулиці.

Нагадаємо, проект «Вулиця для всіх»обрали з-поміж трьох ідей під час багатьох етапів урбаністичних та громадських слухань. Ремонт вулиці Бандери, за словами мера Львова Андрія Садового, мали розпочати 2018 року. Однак на громадських обговореннях, які відбулися торік у листопаді, місцеві мешканці та активісти відкинули цю ідею та запропонували нову, що передбачатиме збереження автентичної бруківки, чотири смуги руху та відсутність велосипедної інфраструктури на вулиці Бандери. У березні у Львові створили комісію з реконструкції вулиці Бандери.