1 interneteot 1До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка скаржилася на якість послуг її провайдера.

"Хотілось би поскаржитись на якість послуг провайдера "LinkCom" у Львові. Зв`язок поганої якості, кожні півроку пропадає й дуже важко отримати якісну техпідтримку.

На гарячу лінію дозвонитись дуже важко, оператори наглі. Майстри не рахуються з вашим часом, домовитись на конкретну годину неможливо. Пропав нещодавно інтернет, не могла 2 тиждня домовитись з майстром (гроші завжди за інтернет плачу вперед), потім нарешті домовились, він прийшов, налаштував аби як роутер, не перевірив швидкість стяг 100 грн з мене й пішов.

Як він вже пішов  – то помітила, що інтернет працює з дуже низькою швидкістю. Часу їхати до них на офіс, скандалити не маю, так як працюю в тій годині, що й вони, на гарячу лінію звертатись немає сенсу.

Загалом просто кидають на гроші й не надають якісні послуги згідно договору. Обідно й хочеться не тільки перейти до іншого провайдера, але й провчити цю шахрайську контору за потрачені дарма час, гроші й нерви", - писала жінка.

У компанії "LinkCom" прокоментували цю скаргу.

"Технічні несправності  можливі, оскільки на це впливають багато факторів, зокрема: перебої у електропостачанні, у роботі абонентського обладнання та програмного забезпечення, несвоєчасність оплати послуг, погодні катаклізми, вандалізм, людський фактор і т.д.

Якщо у Вас "пропадає" інтернет кожні півроку, то, відверто кажучи – це дуже хороша статистика. Не тільки у нас, але й у інших провайдерів, звернення з цим питанням від одного й того ж абонента може поступаюти частіше. Але, як показує практика, у 80% випадків відновлення зв'язку відбувається шляхом елементарного перезавантаження роутера. 
Щодо технічної підтримки: оператори у нас працюють без вихідних з 8-00 до 22-00 і додзвонитися цілком реально, почекавши на лінії до 2 хв часу. Також можна відправити листа на нашу електронну пошту чи скайп, або за допомогою гарячої кнопки на сайті linkcom.lviv.ua
 
Розмови з клієнтами записуються, тому, якщо Ви вважаєте, що звернення оператора до Вас було не коректним чи не ввічливим, вкажіть дату, час і номер телефону з якого ви телефонували на гарячу лінію. Запис буде прослухано і у разі виявлення порушення - будуть вжиті заходи. 
 
Стосовно "2-тижневого" виклику майстра: треба розглянути ситуацію детальніше. По нашій статистиці, середній термін закриття заявки на ремонт складає 1.5 доби. 
 
По питанню роутера: «налаштував аби як» - що Ви маєте на увазі? Маршрутизатор або налаштований і інтернет працює, або не налаштований взагалі.  Крім того, при монтажі чи запуску абонентського обладнання працівники тестують швидкість інтернету за допомогою Speedtest'у. 

Називати нас шахраями через те, що у Вас раз за півроку пропав інтернет - нонсенс! Для покращення його роботи та мінімізації ймовірності втрати зв’язку, пропонуємо змінити тип підключення на оптоволокно за акційною ціною, деталі пропозиції можна дізнатися на нашому сайті. Для нас важлива  думка кожного клієнта, тому якщо у Вас є  скарги чи побажання щодо покращення роботи нашої компанії, можете надсилати на нашу електронну адресу", - повідомив директор з розвитку інтернет провайдера "LinkCom" Андрій Ковальчук.