1509602378 82 share ukrСорок водіїв тролейбуса, які працюють у ЛКП «Львівелектротранс» звернулися із відкритим листом до депутатів Львівської міської ради Ігора Зінкевича та Львівської обласної ради Михайла Сидоровича у якому повідомили про непоодинокі порушення трудового законодавства та законодавства з охрони праці.

У відкритому листі водіїв йдеться, що для забезпечення планового випуску тролейбусів на маршрути адміністрація «Львівелектротрансу» примушує їх працювати понаднормово у законні вихідні дні. Причиною цього явища водії тролейбуса вражають брак фахівців цієї професії, адже ЛКП «Львівелектротранс» досі не спромоглося організувати підготовку молодих кадрів. Окрім того водії тролейбусів скаржаться, що при плануванні графіків руху порушується право водіїв на нормативну перерву на обід. Згідно нормативних документів вона має тривати не менше 45 хвилин, а по факту в розкладах ця перерва складає біля півгодини. Так само водії тролейбусів не задоволені тривалістю оборотного рейсу, за їх словами тривалість рейсу «взята зі стелі» і не враховує ні аварійний стан контактної мережі і дорожнього покриття, ні завантаження вулиць руху транспорту.

Депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич уже відреагував на звернення трудового колективу тролейбусного депо і направив на ім’я керівника «Львівелектротарнсу» та Управління транспорту Львівської міської ради депутатське звернення з вимогою усунути порушення нормативних актів, які регламентують робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів.

«Зокрема працівники тролейбусного депо скаржаться на те, що адміністрація змушує їх виходити на роботу у вихідний день, а також часто буває, що тривалість робочої зміни є більшою, за нормативну.

Попереджаю, що у випадку повторного звернення від трудового колективу тролейбусного депо ЛКП «Львівелектротранс» мені доведеться звернутися у правоохоронні органи, а також в «Укртрансбезпеку», яка відповідно до п. 7.1. згаданого «Положення…» має право перевіряти дотримання норм щодо праці і відпочинку водіїв», - сказано у дописі Ігоря Зінкевича.

Щодо другого адресата – депутата Львівської обласної ради Михайла Сидоровича, то він у 2016 – 17 роках сам очолював ЛКП «Львівелектротранс». Під час його директорства у Львові розпочато проект капітально-відновлювального ремонту тролейбусів і трамваїв. Під час публічних виступів Михайло Сидорович визнавав, що умови праці у ЛКП «Львівелектротранс» є важкими. Власне через те, що Сидоровичу добре відома ситуація на підприємстві, водії вирішили звернутися до нього, вбачаючи можливу підтримку від колишнього керівника.