1 1485954072RlF5 hГромадський транспорт Львова оновлюють. Перші великогабаритні автобуси МАЗ вже отримало ЛК «АТП-1». До кінця року місто має отримати загалом 100 МАЗів і 50 Електронів, відповідно до підписаної угоду ЛК «АТП-1» з АБ «Укргазбанк» на придбання автобусів на умовах фінансового лізингу. Сьогодні нові автобуси оглянув міський голова Львова Андрій Садовий.

"Отримали перші 16 автобусів, нових, це МАЗ. До кінця місяця загалом маємо отримати 30, а також 5 має дати Електрон. Все йде по графіку. До кінця року 150 автобусів має бути на АТП-1. Було питання, куди підуть нові автобуси — на ті маршрути, які обслуговує АТП-1 — це № 46, 47, 16. Наше завдання — щоб по усіх маршрутах було чітке дотримання графіку, комфорт для мешканців. Бо їхати в новому автобусі набагато комфортніше, ніж ти їздиш на «триколісному». Я задоволений, дякую «Укргазбанку», який виконує свої зобов’язання, бо ми купуємо цей транспорт у партнерстві — кошти міської ради, банківські кошти. Ми це все взяли у лізинг", - повідомив Андрій Садовий, передає Медіастар.

На Рясне також будемо додавати кількість машин і кількість буде такою, яка має бути по плану.

Оо п’ятниці очікуємо подачі документів по конкурсу, який ми оголосили на перевезення. Ми тоді зможемо зовсім по-новому розподілити ринок, буде збільшена доля АТП-1, власне, в цій долі основними будуть нові автобуси.

Комплектуючі, що МАЗу, що Електрону є західні. Якщо брати МАЗ — то двигун німецький, коробка німецька, ходова вся німецька, навіть частина комплектуючих є львівська, з Електрону.

"З понеділка ці автобуси вже будуть виходити на маршрути. Тобто, з наступного тижня, зараз проходять вже останні моменти адаптації, бо їх треба застрахувати, і банк має все перевірити, бо вони коштують не дешево", — зазначив Андрій Садовий, міський голова Львова.

"Вартість автобуса МАЗ — 122 тис. євро разом з розмитненням. Вартість такого ж Електрону — 147 тис. євро. Двигуни, ходова у них приблизно однакова", — розповів Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Нагадаємо, 22 березня 2018 року депутати Львівської міської ради підтримали ухвалу «Про затвердження Програми закупівлі рухомого складу (автобусів) на умовах фінансового лізингу» та ухвалу «Про надання ЛК „АТП № 1“ дозволу на закупівлю рухомого складу на умовах фінансового лізингу».

Відповідно до другої ухвали «Про надання ЛК „АТП № 1“ дозволу на закупівлю рухомого складу на умовах фінансового лізингу», львівському комунальному «АТП-1» надано дозвіл на закупівлю рухомого складу у кількості 150 одиниць автобусів на умовах фінансового лізингу.

Виконання зобов’язань за договором фінансового лізингу покладаються на Львівське комунальне автотранспортне підприємство № 1. Підприємство здійснює погашення лізингових платежів, що включають суми, які відшкодовують основну частину вартості предмета лізингу, та відсотки за користування лізингом.

Цією ухвалою також затверджено умови фінансового лізингу, а саме:

1. Предмет лізингу — 150 автобусів пасажиромісткістю не менше 100 осіб.

2. Термін поставки автобусів: до 31.12.2018.

3. Строк лізингу — 36 місяців від дати, визначеної у договорі.

4. Вартість предмета лізингу — не більше 800 млн. грн.

5. Відсоткова ставка за користування лізингом — не більше 18% річних у гривнях.

6. Розмір та строки сплати лізингових платежів — щомісячно рівними частинами відповідно до умов договору лізингу.

Також 17 квітня 2018 року на засіданні постійної депутатської комісії інженерного господарства, транспорту, зв’язку та житлової політики було погоджено придбання 150 автобусів у двох виробників — 50 автобусів у ТОВ СП «Електронтранс» та 100 автобусів МАЗ білоруського виробника.

Нагадаємо, ЛК «АТП-1» обслуговує 20 денних маршрутів і 7 нічних. Це маршрути 1а, 2а, 3а, 4а, 5а, 6а, 9, 10, 16, 20, 28, 29, 32, 37, 45, 46, 47а, 55, 56 та експрес-маршрути, які курсують від АЗ «Західна» до пл. Різні. Також впродовж начального року, на час ремонту вул. Личаківської, ЛК «АТП-1» обслуговувало соціальний маршрут для студентів ЛНУ ім. І. Франка, які мешкають в гуртожитках на вул. Пасічній і вул. Медової Печери. А з квітня цього року розпочав роботу маршрут сполучення «Аеропорт — Залізничний вокзал».

На маршрутах ЛК «АТП-1» зберігається пільговий проїзд для осіб пенсійного віку. В середньому кожного дня на рейси виходить до 200 машин, що дає можливість підприємству забезпечити 90% виходу машин на рейси.