1 36537ree 90807nshot 1У 2018 та 2019 роках Львівська міська рада витратила понад 40 тисяч гривень на рекламу ЛМР та гарячої лінії міста Львова.

Про це пише ІА Вежа.

Згідно з інформацією розміщеною на порталі публічних закупівель Prozorro Департамент “Адміністрація міського голови” ЛМР витрачає вже другий рік поспіль на рекламу Львівської міської ради та Гарячої лінії міста 48 тисяч 960 гривень. Зауважимо, що вартість як у 2018 так і у 2019 році є однаковою. Що цікаво, переможцем тендеру обох років є один і той же підприємець, а саме ФОП Фільченко Іван Юрійович.

Згідно з даними YouControl ФОП Фільченко Іван Юрійович зареєстрований вже 3 роки, основним видом його діялності є діяльність страхових агентів та брокерів. Окрім цього також зазначено, що він займається як організацією конференцій та торгівельних виставок, так і доставкою їжі на змовлення. Згадується у переліку також і діяльність рекламного агенства.

Згідно з технічним завданням, реклама мала бути розміщена у мережі Facebook. Інформація адресована невизначеному колу осіб і бути направлена на залучення уваги до об’єкту рекламування, формування і підтримки інтересу до нього і його просування на ринку.

Якщо ж у 2018 році за ці кошти виконавець робіт мав надавати вказані вище послуги з жовтня по грудень місяць, то у 2019 році це термін збільшився і складався від початку лютого до кінця року. Кількість рекламних постів у Facebook також залишилась така ж, як і попереднього року. Зокрема, виконавець мав здійснити 3 рекламні компанії «Гарячої лінії міста Львова» 10 постів, та 6 рекламних кампаній «Львівської міської ради», загалом мало бути 20 постів.

Варто зауважити, що згідно з договором виконавець робіт мав би здійснювати облік рекламних подій і витрачених коштів.

Однак, нас зацікавило чи дійсно даний договір виконується, адже побачити рекламу ЛМР чи Гарячої лінії можна не так часто. Саме тому, журналіст ІА Вежа звернувся з інформаційним запитом до замовника, аби отримати звіт про виконані роботи. На що отримали відмову, адже в прес-службі ЛМР повідомили, що окремого документу, яким би мав прозвітувати підрядник вони не мають. А також додали, що усі акти розміщені в мережі. Однак наяним лише є зіт про укладення договору.

Також у Департаменті “Адміністрація міського голови” Львівської міської ради повідомили, що підрядника вони обирають на засадах відкритості та неупередженості.