img6005 07153ecc6f12172d32de9224e622d3d8«Працівники «Гарячої лінії міста» приймають дзвінки від мешканців, їх опрацьовують, систематизують. Кожна скарга мешканця – важлива, ми її закриваємо лише тоді, коли питання вирішується. Це надзвичайно важливий центр для функціонування міста. Щоранку міський голова і профільні заступники мають інформацію за добу, яка проблематика, що треба зробити краще. Раніше була проблема, що не всі додзвонювались. Сьогодні ми встановили додаткове вартісне обладнання, яке дає можливість вийти на 95% і більше відсотків додзвонюваності на нашу «Гарячу лінію міста», - зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

За словами директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик, раніше мешканці могли телефонувати лише на стаціонарний номер «Гарячої лінії міста», проте відтепер короткий номер 1580 доступний з мобільних телефонів для абонентів оператора Vоdafone.

«Відділ «Гаряча лінія міста», будучи невід’ємною ланкою взаємодії між міською владою, відповідними службами та громадою міста, також надає важливу соціальну підтримку, щоденно обслуговуючи сотні дзвінків мешканців нашого міста. Впроваджуючи сучасні засоби комунікації, містяни отримали змогу залишати звернення за номером 1580 лише зі стаціонарного телефону. Ми надіслали листи до трьох мобільних операторів: ТОВ «Лайфселл», ПрАТ «Київстар» та «Vodafone Україна» для надання можливості мешканцям, які є абонентами компанії, телефонувати на «Гарячу лінію міста» за скороченим номером 1580 з мобільного телефону, що дасть додаткову можливість безперешкодного доступу до міських служб. Поки пропозиції надійшли від оператора Vodafone», - розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

За словами начальника відділу «Гаряча лінія міста» Віри Фрис, у кол-центр щомісячно надходить 30-35% дзвінків з мобільного телефону. За рік надійшло 254 217 дзвінків, з них 30% на мобільний. Загалом за останні 5 років у кол-центр надійшло понад мільйон дзвінків.

Окрім того, для «Гарячої лінії міста» запускають нове програмне забезпечення, тому зателефонувати мешканцям буде простіше, а всі звернення оброблятимуться в автоматичному режимі. Це підвищить оперативність і прозорість роботи служб міста, повідомляє прес-служба мерії.