5554446Мешканець Львівщини повідомив про неприємну ситуацію, яка сталася з ним на заправці мережі "WOG" у суботу, 24 квітня.

Допис про це Яромир Самагальський опублікував на Фейсбук:

"От як ми любимо один одному кров попити, настрій зіпсувати, або як Мережа АЗК «WOG» "плювати хтіла" на клієнтів.
Субота, хороший настрій. Заїхав в Епіцентр за покупками, дивлюся мало палива. Все нормально, поряд Мережа АЗК «WOG» , хоч я і не їх постійний клієнт.
Заїхав на заправку, старший пан-заправник вставив пістолет в бак, а я пішов розраховуватися.
Молодиця за касою питає: "скільки і якого палива, як буду розраховуватися...". Я ще купив іграшку внукові, ще якийсь дріб"язок. Наразі все нормально.
А коли настав час розраховуватися - картковий платіж не проходить, нема зв"язку їхнього термінала з банком. А машина вже заправлена, а готівки в мене лише на половину чека. Питаю в касира: "а що робити?".
От відповідь мене насправді шокувала: "Нічим не можу допомогти".
Знову касирові: мені тут що, ночувати, зливати паливо, чекати що привезуть гроші?".
А тій дівулі явно якось пофігу:"Нічим не пораджу".
Я вже завівся. Кажу: "Давай я тобі на твою приватну картку скину гроші, а ти вже заплатиш в касу". А тій флєгмі пофігу. хоч би зробила вигляд що дзвонить в банк, чи своєму керівництву. А час іде, а черга стоїть. Красота.
Нарешті чоловік який стояв за мною запропонував щоби я йому скинув гроші на картку, а він розрахується за мене. Так і зробили. Через хвилину я вже розраховувався готівкою..
Злий як холера іду до заправленої машини, заправник заспокоює: "Та заспокійтеся, та так буває, вона ще молода...".
Сідаю в машину, від"їжджаю, а тут щось машину гальмує, якийсь удар... Я дивлюся- то той старий х.є.р- заправник, що мене заспокоював не витягнув пістолета з баку. 15хв. крутився біля заправленої машини, заспокоював клієнта... а шланг їхнього WOGiвського пістолета з перехідником не витягнув. Та ще й мені говорить:"Добре що шланг не порвало". Та пофігу мені на ваш вср..ний шланг.
Я вже закипів. Подзвонив на їхню гарячу лінію, розповів ситуацію. А мене ще оператор добив словами: "То ви хочете поскаржитися на технічний збій роботи терміналу?". Я кинув трубку.
Якщо вони не розуміють елементарного: технічні збої - то нормально, то рутина. Головне допомогти добросовісному клієнту вийти з ситуації, в яку самі ж і затягнули - то це ДНО. Їм просто плювати на споживача. Вочевидь простіше викинути мільйони на рекламу ніж прослідкувати щоби їхнім же обладнанням не пошкодити чужу машину.
Після такого відношення на WOG - ні ногою".

У мережі "WOG" відреагували на допис Яромира та повідомили, що інформація передана на розгляд. Тим часом у коментарях люди також висловили своє обурення щодо даної АЗК.

7777888