1625 1 2Адміністрація відділу ДРАЦС у місті Львові відреагувала на скаргу львів'янки Лесі Захари, яка заявила про неналежне обслуговування громадян.

"Реагуючи на звернення Лесі Захари щодо роботи відділу  у місті Львові адміністрація відділу повідомляє про наступне:

Працівники відділ ДРАЦС здійснюють прийом громадян відповідно до графіку що встановлений наказом начальника Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м.Львів) на час карантинних обмежень що діють в Україні!!!

Години, що зазначені у зверненні ( 10.00-12.00,14.00-15.30 визначені часом для прийому громадян під час карантинних обмежень що діють в Україні. Прийом громадян відділом на день звернення здійснюється з усіх питань, що передбачені компетенцією відділу. Прийом організовано так, що один спеціаліст Сервісного центру Оpen space приймає заявника та передає заявку на опрацювання іншому спеціалісту! Даний метод прийому громадян показав на практиці свою ефективність , особливо під час карантинних обмежень! Видача оброблених заяв проводиться іншим спеціалістом відділу поза чергою!

На час звернення громадянки Лесі Захари на прийом громадян до відділу звернулась велика кількість заявників. Працівники відділу не можуть впливати на кількість охочих скористатись послугами Сервісного центру відділу. Даний центр користується попитом в населення міста Львова.

Станом до 12 червня 2021 року відділ проводить прийом громадян міста Львова виключно за попереднім записом. Станом на 04 червня 2021 року відповідно до наказу відділ розпочав прийом громадян з усіх питань що належать до компетенції відділу. Графік записаних на прийом громадян поєднався з живою чергою ( проте це тимчасово, до 11 червня включно). Станом на 12 червня проблема буде вичерпана, оскільки графік записаних на прийом закінчиться.

При зверненні громадян з будь-яких нагальних питань ( які постійно виникають) спеціаліст відділу приймає заявника в неприйомні години та поза чергою , вирішує питання по суті! Адміністрація відділу вживає всіх заходів щоби уникнути подібних випадків та задовільнити найвибагливіших клієнтів (дано пропозиції щодо зміни графіку прийому громадян, збільшивши час прийому, усувається проблема з попереднім записом і.т.д).

Крім цього повідомляємо громадян міста Львова що вони мають можливість звернутись на прийом громадян скориставшись послугою Он-лайн запису на прийом що здійснюється всіма відділами ДРАЦС міста Львова звернувшись на сайт Міністерства юстиції Звернення у сфері державної реєстрації!

Адміністрація відділу приносить свої вибачення за тимчасові незручності що виникли з поважних причин та вживає всіх заходів щодо їх вирішення!" - зазначає адміністрація ДРАЦСу.