403434Як повідомив в коментарі Гал-інфо керівник транспортної комісії Ігор Зінкевич, спроби змінити команду з впровадження е-квитка знову затягне процес на роки.

Вчора 28 вересня 2023 року, під час сесії Львівської міської ради, міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що якщо до кінця 2023 року у Львові не буде впроваджено електронний квиток, то: 

"Я отримав запевнення від керівника департаменту (Олега Забарила, - ред.), що до кінця року електронний квиток буде впроваджено. Якщо електронний квиток не буде впроваджено, то департамент припинить своє існування. Пан Олег це знає і в нього вибір, або зробити - до кінця року впровадити електронний квиток, або це буде зроблено, але вже буде підсилена команда", - зокрема повідомив міський голова Львова.

Водночас Андрій Садовий фактично звинуватив у зриві впровадження електронного квитка чеську компанію Mikroelektronika, фахівці якої відмовились працювати в Україні з початку російського вторгнення.

"До лютого 2022 року ми йшли дуже великими темпами. Але коли почалась війна, вони (Mikroelektronika, - ред.) зникли і їх не було довший час. З того часу ніхто з них так сюди і не приїхав", - повідомив Садовий.

Як повідомив Гал-інфо керівник транспортної комісії Ігор Зінкевич, питання про звільнення керівника департаменту міської мобільності Олега Забарила, може бути черговою спробою відтермінувати запуск системи електронного квитка у Львові. Він нагадав, що це вже третя команда, яка відповідає за впровадження системи. 

"Береза - Журбенко, команда Андрія Білого тепер Забарило - Власюк. Якщо з'явиться якась нова команда, то це буде чергове відстрочення впровадження системи на роки. Прийдеться черговий раз думати, хто буде відповідати за це питання, напрацьовувати, міняти компанії, звинувачувати попередників", - повідомив Зінкевич.

Водночас Зінкевич підтвердив, що існують спроби підміни понять і львів'янам намагаються замість системи електронного квитка, під яку місто взяло кредит в розмірі 10 мільйонів євро, запровадити систему електронних способів оплати. Варто зазначити, що за інформацією Гал-інфо, електронну оплату у транспорті Львова готові були впроваджувати ряд банків України на безкоштовних умовах (банки планували збирати % з проданих квитків).