Шановні клієнти, приготуйтесь до нової порції корисних порад!
Зустрічайте 22-й випуск нашого фірмового дайджесту – «Академія РІЕЛ».
Вітаю, шановні клієнти!
Раді представити вам 22-й випуск «Академії РІЕЛ». Від моменту виходу попереднього випуску ми ввели в експлуатацію нові об’єкти у Львові та Києві, активно працюємо над оформленням документів для наступних проєктів і вже стартували з новими етапами будівництва. У цьому номері ми знову поділимося з вами корисними знаннями, практичними порадами та натхненням.
Наші зусилля спрямовані на те, щоб втілювати ваші мрії про комфортне, сучасне житло. Завітайте до «Академії РІЕЛ», щоб бути в курсі вигідних інвестицій і найсвіжіших новин зі світу нерухомості.
Попередні випуски можна знайти на порталі riel.ua в розділі «Блог».
Щиро дякуємо, що ви залишаєтеся з нами та вибираєте нас для втілення своїх житлових мрій!
Тексти попередніх випусків видання завжди доступні на порталі riel.ua у розділі «Блог».
Вдячні, що ви вибрали нас!
Із повагою, Генеральний директор КН РІЕЛ Ростислав Мельник.
ВСТУП
ЖК Берег Дніпра, м. Київ
У цьому випуску ми зібрали для вас корисні поради, які можуть змінити ваш погляд на організацію житлового простору й оренду комерційної нерухомості. Розглянемо важливі нюанси оренди для бізнесу, а також розкриємо секрети створення функціональних гардеробних як у великих, так і в компактних оселях.
Обіцяємо, буде цікаво та пізнавально! Але про все – по порядку.
ОРЕНДА НЕРУХОМОСТІ ДЛЯ БІЗНЕСУ: ЯК ПРАВИЛЬНО ОРЕНДУВАТИ КОМЕРЦІЙНЕ ПРИМІЩЕННЯ
Оренда комерційної нерухомості – це чудова можливість для розвитку бізнесу, але вона може нести ризики як для орендаря, так і для орендодавця. Розуміння ключових аспектів допоможе мінімізувати неприємні ситуації та конфлікти.
Комерційне приміщення вЖК Ok’Land, м. Київ
Із чого почати, якщо ви власник нерухомості?
КРОК 1. Перевірка правовстановлюючих документів. Переконайтеся, що у вас є всі необхідні документи, які підтверджують ваше право власності на нерухомість.
Перевірте, чи немає арештів, іпотек чи інших обтяжень на майно, які можуть перешкоджати укладенню договору оренди. Впевніться, що об’єкт відповідає технічним та санітарним нормам для різних видів діяльності.
КРОК 2. Оформлення договору. Визначте розмір, порядок та строки внесення орендної плати. Пропишіть, хто відповідає за комунальні платежі, ремонт та обслуговування приміщення. Вкажіть можливість та порядок перегляду орендної плати протягом терміну дії договору. Зазначте умови пролонгації та підстави для дострокового розірвання договору.
КРОК 3. Державна реєстрація договору. Якщо договір укладається на строк більше трьох років, обов’язково зареєструйте його в органах державної реєстрації прав на нерухоме майно.
ПОРАДА: зверніться до професійного юриста для підготовки та перевірки договору. Це забезпечить юри-дичний захист ваших інтересів.
А якщо ви шукаєте собі приміщення в оренду, тоді алгоритм наступний:
КРОК 1. Перевірка документів. Переконайтеся, що особа, яка здає приміщення в оренду, є законним власником або має відповідні повноваження. Запитайте про наявність будь-яких обмежень чи арештів на майно.
Впевніться, що об’єкт підходить для вашого виду діяльності та відповідає всім необхідним нормам.
КРОК 2. Оформлення договору. Домовтеся про розмір, порядок та строки внесення платежів. Чітко визначте, за що ви відповідаєте, а за що — орендодавець (комунальні послуги, ремонт, обслуговування). Обговоріть можливість та порядок перегляду суми оренди. Уточніть, на який строк укладається договір та які умови його дострокового припинення.
ПОРАДА: для захисту ваших прав рекомендується звернутися до професійного юриста, який допоможе перевірити документи та оформити договір належним чином.
Офісне приміщення вЖК «Америка», м. Львів
НЮАНСИ, НА ЯКІ ВАРТО ЗВАЖАТИ:
- Державна реєстрація договору. Для договорів оренди строком більше трьох років необхідна реєстрація. Це додатково захищає права обох сторін.
- Додаткові витрати. Окрім орендної плати, можуть бути інші витрати: комунальні платежі, охорона, прибирання, ремонт. Чітко обговоріть та зафіксуйте в договорі, хто за що відповідає.
- Можливість перепланування. Якщо ви плануєте змінювати внутрішнє планування приміщення, узгодьте це з орендодавцем та отримайте необхідні дозволи.
Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете уникнути багатьох ризиків, пов’язаних з орендою комерційної нерухомості, та забезпечити стабільні умови для свого бізнесу. А звернувшись до Корпорації Нерухомості РІЕЛ, ви гарантовано знайдете саме те, що шукали – сучасні, функціональні приміщення, які відповідають усім вашим вимогам і допоможуть вашому бізнесу зростати в комфортних та надійних умовах.
ДИЗАЙН І ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ ГАРДЕРОБНОЇ В МАЛЕНЬКИХ І ВЕЛИКИХ ПОМЕШКАННЯХ
Візуалізація квартири в ЖК Riel City, м. Львів
Окрема гардеробна кімната – це не лише сучасний тренд, а й зручний спосіб організувати зберігання речей у вашому помешканні. Всі предмети – одяг, взуття, аксесуари, текстиль, валізи – будуть захищені від пилу та доступні в одному місці для максимальної зручності.
Сучасні гардеробні поєднують стильний дизайн із функціональністю та простотою організації, маючи доречний вигляд у будь-якому помешканні. Вони можуть мати різні планування, розміри, конструкції та варіанти наповнення. Ось кілька важливих порад для облаштування гардеробної, щоб зробити її максимально функціональною:
- Мінімальна площа. Для зручної гардеробної потрібно щонайменше 1,5 м².
- Відділення для взуття. Виділіть для взуття окремий блок у нижній частині з компактними ящиками для зберігання.
- Розміщення рейок для одягу. Платтяні рейки розміщуйте на зручній висоті. Якщо гардеробна висока, вибирайте систему, що дає можливість опускати рейки для легкого доступу.
- Зберігання постільної білизни. Рушники, ковдри та постільну білизну краще зберігати на окремих полицях у закритих ящиках або контейнерах для захисту від пилу.
- Верхнє зберігання для сезонних речей. Ялинкові прикраси, валізи та інші рідко використовувані предмети зручно розмістити на верхніх полицях.
- Контейнери для аксесуарів. Використовуйте спеціальні контейнери для аксесуарів та дрібниць, щоб усе було під рукою та на своїх місцях.
- Системи зберігання для ременів і шарфів. Для шарфів, краваток і ременів є окремі тримачі й органайзери, зручні для повсякденного користування.
- Пуф або банкетка. Якщо дозволяє місце, розмістіть пуф або банкетку, це забезпечить додатковий комфорт – і вам буде зручно перевдягатися та взуватися просто в гардеробній.
Гардеробна кімната може стати справжньою окрасою вашого інтер’єру, легко інтегруючись у нестандартні планування чи ніші. Вона дає можливість втілити сміливі дизайнерські ідеї та зробити ваш простір організованим і комфортним. До речі, в наших житлових комплексах у Львові та Києві ви знайдете помешкання з різноманітними варіантами функціональних гардеробних. На нашому сайті доступні сотні варіантів, що задовольнять будь-які потреби!
ВИСНОВКИ
У цьому випуску «Академії РІЕЛ» ми розглянули важливі аспекти, що допоможуть вам ухвалити обдумані рішення у сфері нерухомості. Від нюансів оренди комерційних приміщень для розвитку бізнесу до порад щодо створення функціональної гардеробної – всі ці теми спрямовані на підвищення комфорту та якості вашого життя.
Ми віримо, що знання й увага до дрібниць є ключем до успіху в будь-яких починаннях. Сподіваємося, що наші рекомендації стануть вам у пригоді та допоможуть втілити ваші мрії про ідеальний простір для життя й роботи.
Дякуємо, що вибираєте нас як надійного партнера на шляху до вашого комфорту та добробуту.
Завантажити 22-й випуск нашого фірмового дайджесту – «Академія РІЕЛ».
«Академія РІЕЛ» – це онлайн-дайджест, створений для того, щоб ділитися з вами професійними знаннями та досвідом у сфері нерухомості. Ми прагнемо допомогти вам у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних із вашим житлом.
Дякуємо, що ви з РІЕЛ!
Джерело: Корпорація Нерухомості РІЕЛ