marshrutka3217 1 600x400Місто має негайно, на найближчому пленарному засіданні Львівської міської ради, вирішити питання врегулювання пільгового перевезення у громадському транспорті Львова. Від цього залежатиме розмір тарифу на перевезення у міських маршрутках. Про це заявив сьогодні під час прес-конференції голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка, інформує кореспондент Форпосту.

За його словами, перевізники пропонують міській владі два варіанти.

«Перший варіант – всі категорії пільговиків, передбачені законодавством, користуються безперешкодно повними умовами пільг у комунальному транспорті, який закуплений за кошти громади і йому служить. А замовник має заключити з приватниками угоду, в якій передбачити 2-3 категорії пільгові, які приватні перевізники зобов’язуються возити самостійно, за власний рахунок, не претендуючи на відшкодування. Умовно, це воїни АТО, учасники бойових дій, інваліди 1 групи по зору, діти-інваліди. Другий варіант – можемо піти шляхом ОДА – дійсно надати городянам, громаді пільгу. Не халяву, а пільгу. Скільки місто зможе відшкодувати, не ті 20 мільйонів, які воно виділяє в рік на всіх перевізників, а дійсно 50-60 мільйонів і встановити пільгу 50%. Якщо тариф 4 гривні, то пільговики платять 2 гривні. Ось такі наші рекомендації для міста», - роз’яснив Іван Велійка.

Це питання треба приймати на найближчому засіданні сесії.

«Відтяжки немає. Ми бачимо, що відбувається з транспортом в місті. Величезна «заслуга» в тому, що відбувається, це заслуга замовника, тому що за останні 5 років в галузі пасажирських перевезень у Львові міська влада не зробила нічого, окрім закупівлі нового транспорту для комунального підприємства АТП №1», - заявив Іван Велійка.

При цьому голова Асоціації перевізників Львівщини звинуватив міських чиновників у «двоякому підході» до перевізників, мовляв, транспорт закуповується тільки для комунального АТП, а вимоги ставляться до всіх однакові». Також, за словами Івана Велійки, якщо б міські урядовці були зацікавлені у розвитку громадського транспорту, то давно б уже прийняли рішення про розвиток всього міського громадського транспорту.

«Зараз на ринку пасажирських перевезень повна невизначеність. Е-квиток, на який всі чекають як на манну небесну, про який вже говорять 10 років, це лише елемент покращення ситуації, але поки ця невизначеність існуватиме, поки немає жодних гарантій, жодне автотранспортне підприємство не захоче інвестувати у закупівлю транспорту чи обладнання… Всі шишки і всі камені летять в город перевізників… Ненажери, кишені розпирає… Ми не вимагаємо. Ми пропонуємо. Замовник може затвердити тариф, який вважає за необхідний, але він має компенсувати різницю з бюджету між затвердженим тарифом і економічно обгрунтованим, який на сьогодні складає 6.80 грн. Ось це крок на зустріч городянам», - підсумував Іван Велійка.

Як повідомляв Форпост, після нещодавнього підняття тарифів перевізники Львівщини з 1 жовтня піднімають тарифи на 15-18 %. Так, перевізники Львівщини заявили про перехід на новий тариф з 1 жовтня на приміських та міжміських маршрутах. Мінімальний розмір проїзду планується в межах шести гривень. Максимальна тарифна ставка на кілометр пробігу в приміських маршрутах становитиме орієнтовно 65 копійок, а в міжміських – 55 коп. без ПДВ.