Управління майном спільної власності Львівської обласної ради оголошує конкурс на заміщення посади генерального директора комунального закладу Львівської облради «Львівська обласна філармонія».
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного спрямування (магістр, спеціаліст); стаж роботи у сфері культури не менше 3 років; володіння державною мовою; здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати посадові обов’язки директора-художнього керівника закладу.
Документи слід подавати з 13 січня до 13 лютого 2017 року особисто в паперовому та електронному вигляді в юридично-кадровий відділ управління майном спільної власності Львівської обласної ради за адресою: м. Львів, вул. В.Винниченка, 14, ІІІ поверх, каб.№6, або надсилати на поштову та електронну адреси управління.
Початок формування конкурсної комісії – 30 січня. Перше засідання комісії з конкурсного відбору заплановано на 23 лютого (каб. №307, вул. Винниченка, 18).
Більше з умовами конкурсу можна ознайомитися тут.