social 2343Учасниці ГО «Асоціація жінок України «Дія» звертаються з вимогою припинити трансляцію рекламного ролика ТМ «ОККО» під назвою «Люблю, коли вона заводиться».

Про це на своїй сторінці у соцмережах пише громадська активістка Неля Ткачук. Відповідне відео звернення вона також розмістила у YouTube.

«Мене обурює образ, де представниця жіночої статі виступає у принизливі формі та ще й у порівнянні з бездушним механізмом, який щоб завести потрібно підготувати. Така подача жіночого образу склалася внаслідок дискримінаційного сексистського ставлення до жінки», - вважає Неля Ткачук.

За її словами, реклама стала можливою внаслідок гендерних стереотипів у нашому суспільстві.

«Секс у рекламі? Чи є таке право використовувати жіночий образ мас-медійникам у рекламі, впливаючи на масову свідомість глядачів та молодшого покоління? Ми вимагаємо припинити трансляцію цього ролика», - наполягає активістка.

Нагадаємо, ТМ «ОККО» - мережа заправок, що належить компанії «Концерн Галнафтогаз». Власником компанії є Віталій Антонов, який протягом багатьох років очолює рейтинги найбагатших львів’ян.