У межах реалізації завдань, визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2017 року «Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України», територіальні управління Пенсійного фонду Львівської області реорганізували шляхом приєднання до головного управління.
Львівська область, одна із восьми, в якій проходить зміна організації роботи, яка передбачає збільшення точок обслуговування громадян у населених пунктах, у т.ч. у найбільш віддалених від районних центрів. У 2017 році створили робочі місця працівників Пенсійного фонду у 28-ми об’єднаних територіальних громадах області.
При цьому, зберегли діючу мережу місць прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Фонду. У кожному районному центрі та місті обласного значення працюють відділи обслуговування громадян (сервісні центри), куди може звернутися особа незалежно від місця реєстрації (проживання).
З січня 2018 року органи Фонду області перейшли на новий формат роботи у централізованій підсистемі призначення та виплати пенсій, яка передбачає відмову від паперового документообігу при формуванні пенсійної справи. Усі документи при прийомі одразу оцифровуються (скануються) і формується електронна пенсійна справа. На підставі отриманих документів дана система автоматично обраховує різні варіанти пенсії та обирає оптимальний.
У разі виникнення питань, мешканці Львівщини можуть звертатись за телефоном гарячої лінії Головного управління (032) 255-38-97.