1 wv1До “Електронної книги скарг України” написала Громадська організація працівників екстреної меддопомоги Львівщини. Вони переконують, що вже не вперше помічають директора Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за оборудкою на паливно-мастильних схемах. 

"26.12.2016 року за результатами сумнівного та незаконного конкурсу на посаду генерального директора комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» був призначений Похмурський В.

Протягом 2017 року Львівським обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф під керівництвом В. Похмурського було оголошено ряд відкритих торгів на закупівлю паливно-мастильних матеріалів. (Докуемнт)

А саме:

UA-2017-04-10-000267-b

UA-2017-04-28-000931-b

UA-2017-04-13-001451-b

UA-2017-05-04-002368-b

UA-2017-10-13-002515-a

UA-2017-11-01-000906-a

UA-2017-10-19-001726-b

UA-2017-11-10-000576-a,

та у 2018 році оголошено та проведено відкриті торги на придбання паливно-мастильних матеріалів

UA-2018-01-25-002476-a

UA-2018-02-14-000247-a.

За дивним збігом обставин у всіх випадках процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Єдиним учасником всіх вище перелічених торгів ставало ПП “ОККО КОНТРАКТ”. Враховуючи, що при проведенні повторних торгів знову була лише одна тендерна пропозиція (від ПП “ОККО КОНТРАКТ”) тендерною комісією центру кожного разу приймалось рішення про  застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі”: п.2, ч.2 Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

До 2017 року комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» і комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівська станція швидкої медичної допомоги» (була приєднана до комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» 01.06.2017 року) закупляли паливно-мастильні матеріали на основі відкритих торгів і завжди було більше однієї тендерної пропозиції. Закупівля паливно-мастильних матеріалів здійснювалась на основі конкуренції.

У чому ж причина, що із зміною керівника та тендерної комісії проведення відкритих торгів щоразу не відбувалося через подання менше ніж двох тендерних пропозицій?

Очевидно причину слід шукати в технічних вимогах, які встановлювалися під час проведення торгів, а саме п.3:

Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 5 км від підстанції або пункту екстреної медичної допомоги. Учасник подає відомості щодо місця розташування АЗС їх назви, та відомості щодо спроможності здійснити поставку пального з даної АЗС, віддаль до підстанції екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.

Адреси підстанцій та пунктів: (орфографія оригіналу)

  1. Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

79059 Львівська область, м. Львів, вул. І.Миколайчука, 9

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Броди»

80600 Львівська область, Бродівський район, м. Броди, вул. Юридика,  22

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Буськ»

80500 Львівська область, м. Буськ, вул.Львівська, 77

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Городок»

81500 Львівська область, м.Городок, вул.Коцюбинського,18

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Дрогобич»

82100 Львівська область, м. Дрогобич,вул.Шептицького, 11

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Жидачів»

81700 Львівська область, Жидачівський район, м.Жидачів, вул.Я.Мудрого, 29

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Жовква»

80300 Львівська область, Жовківський район, вул.Львівська, 17

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Золочів»

80700 Львівська область, Золочівський район, вул. Ак. Павлова, 48

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Миколаїв»

81600 Львівська область, Миколаївський район, м.Миколаїв, вул.Мазепи,11

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Радехів»

80200 Львівськаобласть,Радехівський район, м. Радехів, вул. Львівська, 8

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Самбір»

81400 Львівська область, Самбірський район, м. Самбір, вул. Кобільника, 12

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Сколе»

82600 Львівська область, Сколівський район, м. Сколе, вул. Стрийська, 29

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Сокаль»

80000 Львівська область, Сокальський район, м. Сокаль, вул. Я.Мудрого, 26

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «СтарийСамбір»

82000 Львівська область, Старосамбірський район, м. СтарийСамбір, вул. Л.Галицького, 86

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Стрий»

82400, Львівська область, Стрийський район, м. Стрий, вул.О.Басараб, 15

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Турка»

82540, Львівська область, Турківський район, с. Завадівка, вул. Військовемістечко, 8-а

  1. Підстанція екстреної медичної допомоги «Яворів»

81100 Львівська область, Яворівський район, м. Яворів, вул. Лозинського, 4.

Однак, якщо проаналізувати «Структуру служби екстреної медичної допомоги Львівської області» стає зрозуміло, що за вказаними адресами знаходиться не більше 30% карет швидкої медичної допомоги. Більшість карет швидкої медичної допомоги знаходяться на пунктах постійного базування (назва пункту постійного базування відповідає назві населеного пункту, де базується бригада) (структура додається).

У вказаних технічних вимогах не вказано підстанцій станції екстреної медичної допомоги Львів, хоча постійно на чергуванні знаходиться 30-31 карета швидкої медичної допомоги (бригади станції ЕМД Львів у 2017 році здійснили 40% всіх виїздів Центру).

Таким чином за рахунок нехитрих маніпуляцій тендерним комітетом здійснено необхідні заходи для можливості виконати їх лише одному учаснику – ПП «ОККО КОНТРАКТ».

За дивним збігом обставин саме за такою ж  процедурою та у тієї ж компанії (ПП «ОККО КОНТРАКТ»)  закупляв паливно-мастильні матеріали у 2015-2016 роках Івано-Франківський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, де директором у цей час був вище названий Володимир Васильович Похмурський.

За рахунок маніпуляцій протягом 2017-2018 років на неконкурентній основі Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф придбав у ПП «ОККО КОНТРАКТ» паливно-мастильних матеріалів на загальну суму більше 11 млн. гривень.

В діях тендерного комітету та генерального директора комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» вбачаються корумповані домовленості з однією з найбільших мереж АЗС  ПП «ОККО КОНТРАКТ», що потребує ретельної перевірки зі сторони правоохоронних органів.

Вбачається явним, що за певну винагороду заздалегідь прописувались у технічній документації умови для закупівлі продукції конкретно мережі АЗС  ПП «ОККО КОНТРАКТ».  Організатор цієї злочинної схеми є генеральний директор Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Володимир Похмурський та офіційний  представник АЗС  ПП «ОККО КОНТРАКТ». Для безапеляційної перемоги під час проведення публічних торгів участь в торгах приймала лише вказана АЗС  ПП «ОККО КОНТРАКТ». З переможцем укладались договори на поставку продукції за завищеними цінами

Відомо також, що у Львівському обласному центрі були критичні ситуації коли служба екстреної медичної допомоги була без паливно- мастильних матеріалів, а тендер на закупівлю ще не було проведено. Тоді генеральний директор КЗ ЛОР ЛОЦ ЕМД МК В. В. Похмурський брав попередньо паливно-мастильні матеріали у АЗС  ПП «ОККО КОНТРАКТ» за договором – позики, а також особисто за власні кошти готівкою проводив у березні  – квітні 2017року закупівлю для санітарних автомобілів паливно- мастильних матеріалів (ситуація була у 2017 році коли через відсутність палива зупинились у виїзді на виклики одномоментно 11 санітарних автомобілів Львівської станції швидкої медичної допомоги). У таких діях генерального директора Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф вбачаються завідома складені корупційні дії та напрацьовані махінаторські схеми, які  із вигодою для себе використовував генеральний директор Львівського центру медицини катастроф В. Похмурський.

Є переконливі документальні підстави вважати дії генерального директора КЗ ЛОР ЛОЦ ЕМД МК як факти нераціонального використання бюджетних коштів чи розтрати, зловживання посадовим службовим становищем, розкрадання бюджетних коштів з метою особистою наживи, що привело до збитків завданих державному бюджету і є ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст.191 Кримінального кодексу України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) і передбачають  відкриття кримінальної справи.

У діях генерального директора Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф є явні підтверджуючі документально ознаки порушення принципів здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема  – її максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційній діяльності.

Виходячи з викладеного та наведеного вище, вимагаємо детальної, неупередженої глибокої та підтвердженої фактами перевірки фінансово- господарської діяльності КЗ ЛОР ЛОЦ ЕМД МК під керівництвом В. В. Похмурського в частині проведення закупівлі паливно- мастильних матеріалів через тендерні торги а також згідно укладених договорів.

Вимагаємо викладення від Західного офісу Держаудитслужби (79007, м. Львів, вул. Костюшка, 8),  яка на даний час проводить ревізію діяльності  Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, викласти всі порушення у акті ревізії та висвітлити у ЗМІ, інтернет- мережі для ознайомлення громадськості з виявленими порушеннями.

Також важливо, як розцінить такі дії керівника центру В. В. Похмурського  перевірка рахункової палати?".