1 tramvaj sajtЛКП "Львівелектротранс" замовляє проекти у ТзОВ "Спецбуддорпроект", оминаючи тендерну процедуру. Про це у себе на сторінці пише депутат ЛМР Ігор Зінкевич.

Ігор Зінкевич повідомив, що у травні 2018 року в системі публічних закупівель «Prozorro» ЛКП «Львівелектротранс» розмістило кілька повідомлень про укладання договорів на закупівлю послуг (робіт) із розробки проектно-конструкторської документації на реконструкцію і капітальний ремонт об’єктів міського електричного транспорту. За розробку проекту реконструкції тролейбусного депо виконавцю робіт заплатять 495 373 гривні і 82 копіки; проект реконструкції тролейбусної лінії по вулиці Кульпарківській обійдеться «Львівелектротрансу» в 406 354 грн. 80 коп., за проект капітального ремонту контактної мережі на вулиці Тролейбусній викладуть 344 860 грн. 95 коп. Договори укладені на розробку іще двох проектів – капітальний ремонт тролейбусних ліній на вулиці Зеленій (вартістю 218488 грн. 60 копійок) та на вулиці Стрийській (354 680 грн.). Усі ці проекти реалізує київська фірма "Спецбуддорпроект".

"Що цікаво, «Львівелектротранс» доручив розробку таких великих проектів іще зовсім молодому підприємству – ТзОВ «Спецбуддорпроект» зареєстроване лише 15 червня 2017 року, тобто на момент заключення договору підприємство існувало менше року. Окрім того, це київська фірма уже співпрацює з іншим львівським комунальним підприємством «Львівавтодор» - воно уклало із нею 16 квітня 2018 року договір на «Виконання коригування проектно-кошторисної документації об'єкта "Реконструкція вулиці Личаківської (від вулиці І.Мечнікова до вулиці Пасічної (з кільцем розвороту трамвая)" Стадія проектування "Робоча документація"». За надані послуги ТзОВ «Спецбуддорпроект» отримає від комунального підприємства 414758 грн. 34 коп. Нагадуємо нашим читачам, що до кінця 2017 року ЛКП «Львівавтодор» очолював теперішній директор «Львівелектротрансу» Олег Ігорович Береза", - пише депутат.

Крім того, Ігор Зінкевич зазначив, що ЛКП "Львівелектротранс" при цьому ігнорує тендерні процедури.

"За допомогою системи електронних публічних закупівель «Prozorro» вдалося встановити, що ТзОВ «Спецбуддорпроект» до отримання львівських замовлень на проектування реконструкції ліній електротранспорту такі проекти не виконував. В системі заначено відомості про те, що у фірми замовляли проектування мереж зовнішнього освітлення (замовник – КП «Київміськсвітло»). Окрім цього фірма брала участь в тендері на проведення робіт із проектування реконструкції причалів у порту Ізмаїл.
Видається дивним, що ЛКП «Львівелектротранс» вирішило без проведення тендерної процедури довірити проектування реконструкції депо та тролейбусних ліній цьому підприємству, заплативши йому загалом 1819758 грн. 17 коп. Іще більш дивним є те, що ЛКП «Львівелектротранс» не виклало у системі «Прозорро» жодних технічних завдань на проведення проектних робіт…
Не менш цікавою є і вартість замовлених робіт з проектування. Наприклад, за розробку проекту реконструкції тролейбусної лінії на ділянці вулиці Тролейбусній, яка має загальну довжину 750 м., «Львівелектротранс» заплатить ТзОВ «Спецбуддорпроект» 344 860 грн. 95 коп. За допомогою тієї ж системи «Прозорро» вдалося встановити, що в сусідньому Тернополі, виконана силами КП «Тернопільелектротранс» реконструкції контактної мережі тролейбуса на дамбі тернопільського ставу вартувала 399 038 грн. 78 копійок. І якщо результатом витрати понад 344 тис. грн. у Львові буде лише проект, то за свої майже 400 тис. грн. тернополяни отримали оновлену тролейбусну лінію довжиною довжиною теж 750 метрів…
Інформація для роздумів – у Львові існує кілька проектних організацій, які мають можливість виконувати проекти реконструкцій ліній електротранспорту. Це, зокрема ДП «Державний інститут проектування міст «Містопроект», який знаходиться у Львові на вулиці Генерала Чупринки, 71 (за ЄДРом Мінюсту він має ті ж самі КВЕДи, що і київське ТзОВ «Спецбуддорпроект»), а також створений нещодавно комунальний «Інститут просторового розвитку». Чому «Львівелектротранс» і його директор Олег Береза обрали «молоду» київську фірму наразі не відомо".

Львівський депутат додає усі відповідні "пруфи" щодо цієї ситуації.

"Пруф-лінки на згадані договори:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-17-000529-b

  - вул. Тролейбусна, депо;

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-17-000505-b

  - вул. Кульпарківська, контактна мережа;

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-17-000498-b

  - вул. Тролейбусна, контактна мережа;

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-17-000489-b

  - вул. Зелена, контактна мережа;

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-17-000483-b

  - вул. Стрийська, контактна мережа.

Найцікавіше, що все це діючі лінії, на які є в архіві проекти. Питання, навіщо замовляти нові?

До речі, от пруф-лінк, щодо вартості власне реконструкції тролейбусної мережі на дамбі ставу в Тернополі 
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-18-001621-c ".