1 6ot 1У тендері на будівництво готові брати участь мінімум три-чотири китайські та європейські компанії. У той же час міністр інфраструктури Володимир Омелян підкреслив, що платні дороги не вирішать всі проблеми України щодо якості дорожнього полотна, пише видання “УНІАН”.

За його словами, перші тендерні процедури щодо будівництва дороги розпочнуться вже цього року. 

“Ми працюємо з потенційними інвесторами. Вже чітко знаємо, що буде, як мінімум, три–чотири заявки з боку як китайських, так і європейських компаній. Я сподіваюся, що експеримент здійсниться і Україна отримає платні дороги”, — сказав Омелян. 

Водночас Омелян наголосив, що платні дороги не вирішать усіх проблем України щодо якості дорожнього полотна.

«Втім, не треба плекати ілюзій. По всій Європі платні дороги становлять 5–7 % від загальної мережі. Все решта — це дороги за кошти платників податків. Тому наше завдання — використати кошти українських платників податків максимально ефективно», — зазначив міністр.