У 2013-14 роках вздовж трамвайних маршрутів №2 і №6 були встановлені так звані "розумні світлофори". Загалом - 30 світлофорних об'єктів. В деяких цих світлофорних об'єктів є певні недоліки, які знижують рівень безпеки руху на перехрестях, погіршують умови проїзду через перехрестя і навіть створюють небезпеку для пішоходів.
Про це повідомляє Ігор Зінкевич.
"Загалом я таких світлофорних об'єктів нарахував п'ять:
1. Світлофор на Личаківській біля Винниківського ринку. Він регулює рух перехрестя Личаківської, Солодової та Чернігівської. В той час розташоване поруч перехрестя Личаківська - Заньковецької є нерегульованим.
2. На площі Торговій (біля ринку "Добробут") є тільки пішохідний перехід, Т-подібне перехрестя вул. І. Гонти та Б. Хмельницького (пл. Ярослава Осьмомисла) є фактично нерегульованим. Світлофор у години "пік" накопичує "колєйку" автомобілів аж до будинку "пожежки", тому поворот із пл. Торгової на вул. Б. Хмельницького утруднений.
3. Регульований пішохідний перехід на Х-подібному перехресті вул. Городоцької, пл. Кропивницького, Хотинської і Короткої є тільки з однієї сторони, хоча люди переходять із іншої - біля костелу св. Ольги і Елисавети. Тут уже трапилася ДТП із летальним кінцем - автобус збив насмерть старшу жінку;
4. Світлофор, встановлений на перехресті вул. Городоцької, Залізничної та Короткої не регулює виїзд транспорту із вул. Чернівецької, перехід через неї теж нерегульований.
5. Лівий поворот на вул. Бандери із вулиці Городоцької здійснюється на "зелений" для транспорту, який рухаєтся по вул. Городоцькій, тобто повертаючи із вул. Городоцької на вул. Бандери потрібно перетинати смугу із інтенсивним рухом автомобілів.
Разом із колегами розробили пропозиції для Міської комісії з безпеки дорожнього руху, щодо вдосконалення світлофорних об'єктів на згаданих перехрестях. Ці пропозиції викладено в цьому депутатському зверненні на ім'я заступниці міського голови Львова Ірини Маруняк.
Сподіваюся на позитивне вирішення піднятого питання і вдосконалення світлофорних об'єктів".