1 0 du
Фото із відкритих джерел
До сервісу check.gov.ua підключили всі основні державні органи, що спростить подачу квитанцій.

"Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату. Можна просто сплачувати послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику державної установи.

Окрім часу, для українців це буде заощадження і грошей. Бо часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через “місцеві” банки з гігантськими комісіями", – написав у своєму Telegram Дмитро Дубілет.

Зміни стосуються таких органів:
- Сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо).
- Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо).
- РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо).
- ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів).
- Послуги в Обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).

Працівники цих державних установ отримали службові інструкції, проте якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, людям пропонують дзвонити на гарячу лінію 1545.

Зараз до сервісу Check приєднано вже три банки, в стадії підключення — ще 10 установ.