Цього тижня львівські школярі, повернувшись із канікул, безкоштовно отримали нові тематичні зошити «Навігатор по етикетках» із курсу «Охорона здоров’я». Завдання у зошиті розроблені так, щоб мотивувати школярів проаналізувати власний споживчий кошик, звернути увагу на здоровий збалансований раціон та навіть власноручно розробити етикетки якісних продуктів харчування. Про це повідомили у прес-службі ЛМР.
За структурою зошит складається із 7 блоків, кожен із яких присвячений різним категоріям продуктів: хліб, хлібобулочні вироби, печиво та дріжджі, молоко, кисломолочні продукти та морозиво, овочі та фрукти, м'ясо та риба, бакалія та олія, кава, кавові напої та чай.
«Фішка» уроків за методикою «Навігатор по етикетках» у тому, що виробники надають школярам свої продукти, щоб діти інтерактивно працювали з упаковкою, вивчали, аналізували та осмислювали з чого складаються готові до споживання продукти харчування.
Партнери проекту «Навігатор по етикетках» - львівські виробники споживчих брендів – «Любляна» концерну «Хлібпром», ТМ «Лімо», ТМ «Шувар», ТМ «Галка», ТМ «Львівські дріжджі», ТМ «Майола», ТМ «Ярич» та ТМ «Арсен freshmilk».
Навчально-методичний центр освіти Львова запрошує партнерів, журналістів та експертів на відкриті уроки до львівських шкіл, щоб продемонстувати ефективність нової інтерактивної методики навчання школярів за «Навігатором».
Детальніше можна дізнатися у Валентини Олійник, методиста Навчально-методичного центру освіти міста Львова, тел. для довідок: 067 734 73 55.