inclusive ed photo68,6% вчителів Львівської області і 67,2% вчителів Львова заявили, що готові працювати в інклюзивному класі. Вони аргументують свою готовність тим, що це обов’язок кожного вчителя, а також тим, що діти з інвалідністю мають право на освіту та повноцінне життя у суспільстві. Про це свідчать дані опитування, яке цього року провела соціологічна агенція «ФАМА», повідомляє Дивись.info.

«Натомість головним аргументом проти роботи в інклюзивних класах вчителі називають брак спеціальних навичок та знань», — каже Юлія Аронова, голова ГО «Розправлені крила», яка і виступила замовником дослідження.

Зазначимо, опитування проводили протягом 20 серпня-15 вересня 2017 року. За цей період соціологи опитали 276 вчителів, які працюють в ЗОШ І-ІІ та І-ІІІ ступенів Львівської області. Серед них у Львові опитали 80 респондентів у 40 школах.

«Це опитування не показує остаточну думку вчителів, воно радше тенденційне, адже у нас не було великої вибірки», — додає Христина Пейчева, працівниця соціологічної агенції «ФАМА».