1429831456789Комунальна установа «Інститут міста» замовив інтерв’ювання респондентів у межах соціологічного дослідження «Якість життя у Львові 2018» у ТОВ «Консалтингова компанія ФАМА» за 185 тис. грн. Про це стало відомо з системи публічних закупівель Prozorro, пишуть «Наші  гроші. Львів»

Враховуючи рішення Львівської міськради «Про здійснення електронних закупівель у м. Львові», для товарів та послуг на суму понад 50 тис. грн необхідно проводити допорогову процедуру закупівлі, що передбачає швидкий конкурс між постачальниками. Натомість конкурс проведено не було, а в Prozorro опублікували звіт про укладений договір.

Закупівля за прямим договором дозволяється «у зв’язку з виникненням нагальної потреби або інших форс-мажорних обставин». При цьому в Prozorro мають опублікувати обгрунтування такої потреби.

В даному випадку таке обгрунтування відсутнє, натомість є рішення виконкому ще від 11 липня про передачу «Інституту міста» функцій замовника на проведення соцдослідження спільно з ТОВ «Консалтингова компанія ФАМА» без застосування конкурсних процедур.

ТОВ «Консалтингова компанія ФАМА» зареєстроване у Львові майже рік тому, керівником та засновником є Мар’яна Малачівська-Данчак, екс-керівник програми аналізу та досліджень «Інституту міста».

Згідно з інформацією на сайті ЛМР, дослідження «Якість життя» вперше провели в 2013 році. Згідно з цьогорічним договором з «Консалтингова компанія ФАМА», дослідження методом особистого інтерв’ю триватиме у вересні-жовтні, вибірка – 1200 випадків. Вартість одного інтерв’ювання становитиме 65 грн плюс 23 грн за введення інформації у базу даних. Ще майже 24 тис. грн коштуватиме контроль та менеджмент польового етапу.

Крім того, за участь у дослідженні учасникам дякуватимуть карамелькою за 16,4 грн, тому на них витратять понад 20 тис. грн. Папки, посвідчення, бейджі, ручки, друк анкет, поповнення телефону обійдуться ще в майже 17 тис. грн.