Основний документ, який буде визначати роботу системи електронного квитка будуть підлаштовувати під те, що запропонує переможець тендеру. Ніяких проектів документів щодо е-квитка, які б були передані депутатам ЛМР на розгляд і затвердження не напрацьовано. Про це повідомив депутат та керівник ГО "Варта1" Ігор Зінкевич.
"Отримав відповідь на свое депутатське звернення, щодо впровадження електронного квитка. Підписав його в.о. директора ЛКП "Львівавтодор" Роман Познанський. Відповідь доволі довга. Що маємо в підсумку:
1. Про електронний квиток говорили довго - провели 16 засідань робочої групи і 21 службову нараду. Проте наразі всі ці розмови ні у що не матеріалізувалися;
2. Ніяких проектів документів, які б були передані нам, депутатам ЛМР, на розгляд і затвердження не напрацьовано. Основний документ, який буде визначати роботу системи "е-квитка" будуть підганяти під те, що запропонує переможець тендеру. Чи це правильно? Як на мене - ні. Потрібно спочатку чітко прописати всі аспекти роботи системи, а потім проводити тендер і купувати саме таку систему, яка буде відповідати прийнятим критеріям;
3. Досвід сусіднього Тернополя не застосували, хоча система там працює повністю. Крім того, написали іще відверту нісенітницю - кондуктори із мобільними терміналами там працюють тимчасово, а у тролейбусах є і стаціонарні валідатори;
4. Розрахунки вартості впровадження системи впроваджувала зарубіжна фірма. Нарахували аж 939 одиниць рухомого складу і необхідність всього 70 контролерів. Кажуть, що "Львівелектротранс" колись на 140 трамваїв і тролейбусів мав 40 штатних контролерів;
5. У відділі автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП "Львівавтодор" працюють 6 чоловік. Один керівник і 5 "професіоналів"... Щось вперше чую таке формулювання. Є інженер, є технік, є бухгалтер... А ось що таке "професіонал"... Це якесь новаторство у роботі із кадрами...
6. Список фірм, які подалися на тендер надали.
7. Щодо того, що у нас немає "е-квитка", виявляється, винні Мінфін, ЄБРР... Можливо саме тому довго погоджували документи, що вони були "сирі" і неякісно підготовлені?
8. Щодо конкурсу на перевезення - ніби щось у договори про е-квиток пропишуть...
9. Щодо договірних стосунків між перевізниками, організатором та оператором "е-квитка", то і тут "Львівавтодор" знову ж таки сам нічого не може зробити - чекає "консультанта". Чергового. Тепер уже юридичного.
10. Знову ж таки, по питанню відшкодуванню перевізникам за транспортну роботу - теж одна словесна каша.
В кінці мене взагалі чекав словесний опус. Виявляється "Львівавтодор" відповів мені на звернення, яке я адресував не його працівнику, а заступнику міського голови Львова з розвитку Андрію Москаленку! Виявилося, що я, як депутат Львівської міської ради не можу направляти звернення начальнику відділу комунального підприємства.... Таких юридичних нонсенсів я іще не бачив. Так само, виходить, що пан Журбенко, який очолює профільний відділ у "Львівавтодорі" не є розпорядником публічної інформації... Це якось я не можу зрозуміти.
Останній опус взагалі вражаючий - звернення посадовій особі до виконання не направлялося!
Але внизу останнього аркуша чітко вказано, що виконавцем є ніхто інший, як С. Журбенко...
Таке враження, що у "Львівавтодорі" існують свої внутрішні закони. І Закони України там не діють...
Щодо ідеї послухати панів Сергія Журбенка і Андрія Москаленка по темі електронного квитка на сесії, то я не зрозумів - чи отой "публічний звіт" із демонстрацією дизайну неіснуючого е-квитка і оця заумна макулатура - то уже все? Вважають, що "відстрілялися"? Ні, панове! Ви маєте відповідати на питання депутатів, адже нас обрали львів'яни, за гроші податків яких чиновники отримують зарплату!", - сказано у дописі Ігора Зінкевича у Фейсбуку.